Hallo,
Weet iemand waar ik het speelschema, van een voetbalclub in Buenos Aires, voor oktober 2011 kan vinden? We willen graag naar een wedstrijd in die periode. Het liefst boca Juniors.
Alvast bedankt,
Mvg
Hilmeister
Hallo,
Weet iemand waar ik het speelschema, van een voetbalclub in Buenos Aires, voor oktober 2011 kan vinden? We willen graag naar een wedstrijd in die periode. Het liefst boca Juniors.
Alvast bedankt,
Mvg
Hilmeister
Hola, leuk dat je gaat. "mijn"club is River Plate !!!
Ben al een aantal keren naar wedstrijden geweest, echt dat is geweldig om mee te maken!
Helaas zijn de schema’s gewoon nog niet bekend.
Je moet de Ole in de gaten houden, die hebben een speelschema op de site staan (kijk halverwege en dan fixture aanklikken)
Thanks! dus gewoon maar ff afwachten…Boca of river maakt me niet zo veel uit eigenlijk, als we maar een wedstrijdje mee kunnen pakken. Ik hou 't in de gaten dan…
Tot laterszz
Haha, grappig dat het jou niet uitmaakt…
Maar goed as zondag 16.00 (hier dus 21.00) El Superclasico!!
Dé wedstrijd tussen River en Boca, deze keer in het Boca stadion (La Bombonera)
Kun je via een livestream volgen om alvast in de stemming te komen…
VAMOS RIVER!!!
Ok bedankt zal het in de gaten houden. En trouwens er is maar 1 superclassico en dat is Feyenoord - Ajax he…hahaha
Suc6!
hahaha, nou dat is niet waar hoor. El Superclasico staat zelfs op de lijst van 50 things to do before you die… van de BBC! Gelukkig kan ik dat al afstrepen van mijn lijstje hehehe.
Enne je bent toch hopelijk wel voor Ajax hè? Want die worden landskampioen as zondag!
Heerlijk, verheug me er op,zondag eerst Ajax landskampioen zien worden en daarna River de superclasico zien winnen!
:cheer:
Ja, Gallina, met dat ongebreidelde positivisme wil je zeker afgelopen “zwarte zondag” doen vergeten… ging nl. heel lekker, River tegen All Boys (0-2 verlies en volgens mij de kans op de titel verspeelt). Ajax tegen Twente was ook niet echt een succes…
Komt allemaal goed Chenque…voel het aan alles!!
AGUANTE RIVER Y AJAX!!!
50 / 50 score, Gallina vandaag. Van harte met je club uit NL (en dat namens een die-hard Feyenoorder), maar gecondoleerd met het verlies van je club uit Nuñez…
Gracias Jan…
Vreemde scheidsrechter bij de S.Clasico…
Wat doen die 3 STERREN dan eigenlijk onder jouw naam??? lol2
@Gallina: heb ze proberen te verwijderen die drie sterren maar lukte niet… laten we het er op houden dat ik mijn kookkunsten op dat niveau liggen (laat mijn vrouw dit maar niet lezen)… maar even serieus, wél een knullig potje gerommel van die potentiele kampioenen uit Nuñez zeg! En dankzij het verlies van Olimpo de Bahía Blanca voorlopig uit de gevarenzone zijn voor een degradatieduel, River volledig onwaardig. Trouwens dat hele gedoe rond de “promociones” is zeer oneerlijk; clubs die net de Primera División binnen komen wandelen, zolas Olimpo, moeten bijna kampioen worden om niet weer direct te degraderen… slechte zaak!
Ja jammer van eigen doelpunt en het onthouden van zeker één penal!!! Wat een rare boludo die scheids zeg…
En ja dat systeem, helaas River nog wel in de gevarenzone, maar er zijn plannen en misschien wel aankomend seizoen om de Apertura en Clausura af te schaffen en er een competitie van te maken net zoals bv in Nederland.
Dat zou met name voor River net op tijd komen dan…
Ja, afschaffing komt de grote jongens zoals River, Boca en Independiente goed uit… het systeem is volgens mijn voetbalmaten hier uitgevonden om juist de grote clubs te beschermen tegen degradatie, want die grote jongens spelen toch nooit drie/vier toernooien slecht achter elkaar. Wél dus, zowel Independiente als River vechten tegen degradatie, wie had dat ooit gedacht…
Enig idee wat zo een ticketje kost?
Kaartje River-Boca??? lol2
Ik ben blij dat je er nog om kan lachen :kus:
Michelevn: River is gedegradeerd en speelt nu in de B-divisie. Er is dit seizoen dus geen super clasico tussen Boca en River :mad:
Ja ik ben sterk Flipsen ; -)
Volgend jaar februari verwacht ik River weer terug in de primera. :cheer:
Kaartjes kun je ook aan de kassa’s kopen dat is goedkoper dan via een georganiseerde voetbalexcursie
Alhoewel ik eigenlijk geen idee heb, want ik kreeg ze altijd gratis… :chin:
River heeft al weer twee lastige wedstrijden gewonnen in de B, maar het toernooi is erg lang en zwaar en het team moet door héél Argentinië reizen om weer ooit in de A te geraken… het gaat ze volgens mij wel lukken, ze hebben zich dusdanig versterkt (hadden ze eerder moeten doen)…
Michel, voor een georganiseerde voetbaltour kijk eens op: http://www.vamosalacancha.com/
Suerte,
Jan
Je kunt geen staart of kop krijgen aan de Argentijnse voetbalcompetitie,zelf doe ik af en toe een gokje ;maar dikwijls zijn het verassende uitslagen na 90minuten.
Competitievervalsing wie zal het zeggen? komt er nog gewoonlijk veel volk kijken voor de thuismatchen van River Plate?
Verrassende uitslagen? Ja, weet niet. Ik was vorig jaar 2e of 3e geeindigd in de poule hehehe.
Geen competitievervalsing, wat bedoel je daarmee? Wel is het zo dat bij een groot aantal bekende clubs de harde kern het helaas voor het zeggen hebben en dat is inderdaad te triest voor woorden. Die bepalen eigenlijk bijna alles.
Veel volk? De 1e wedstrijd van River tegen Chacarita, El Monumental (stadion van River) zat weer helemaal vol. En dat zal dus weer zo’n 65000 man zijn ong. Argentijnen (en sommige Nederlanders
) laten hun club nl nooit in de steek.
Geniet maar van het volgende filmpje, voor en tijdens de wedstrijd.