Nu met verrassende uitslagen bedoel ik,thuisploegen die bovenaan staan in de lijst verliezen tegen ploegen die onderaan staan.(ben een beetje een voetbalkenner)
In iedergeval zal ik met volle aandacht je filmpje bekijken!
gegroet:georgessiam
O ja Hahaha! Maar wat dacht je dan van VVV-Ajax afgelopen weekend? :mad:
Tsja Ajax,denk dat vele gokkers deze uitslag mis hadden.
Ook in de turkse competitie waren er verleden jaar opmerkelijke uitslagen,nadien zijn er ploegen zoals Fenerbace geweerd uit de voorrondes van de Championslegaue.
Over de Japanse competitie daar is het algemeen geweten dat er wedstrijden van tervoren zijn verkocht.(veel gokkers wedden op de uitslagen binnen de eerste helft 45min)er waren zelf wedstrijden bij waar de thuisploeg met 0-2 achterstonden en binnen de 10minuten stonden ze 3-2 voor.
Oja mijn favorite ploeg in de primera division=Velez Sarsfield!
En wie had durven denken dat het zojuist gepromoveerde Atletico Rafaela na vier speelrondes in de Primera División alleen op de eerste plaats zou staan… is ongeveer hetzelfde als FC Zwolle promoveert naar de Eredivisie en ná vier wedstrijden in NL alleen bovenaan staat. Nee, wat dát betreft is de Argentijnse competitie inderdaad onvoorspelbaar, maar zeker niet zo saai als de Nederlandse (waar zich ná 4 wedstrijden al weer duidelijk de hegemonie van de grote drie/vier aftekent)…
Momenteel de grote 5…
Wordt een grote strijd tussen Ajax/Twente/psv
Hoop natuurlijk op de eerste, psv gun ik absoluut niks, nada.
Fer voor bijna 100% naar Twente, dus Jan ik denk dat het weer het rechterrijtje wordt dit seizoen helaas…
@Gallina: ja, daar baal ik ook als een stekker van, dat al die goede spelers van vorig seizoen (Castaignos, Wijnaldum, Fer) al weer verkocht zijn… maar ja, een club welke dik in de schulden zit en als het ware onder curatele staat, heeft weinig keus. Nu maar zien of een Guidette en Bakkal er, samen met Cabral en Fernandez voor kunnen zorgen dat we ver weg blijven van de rechter rijte ![]()
verdomme,mijn favourite Velez Sarsfield heeft gelijk gespeeld (0-0)op Argentinos Juniors,daar gaan mijn centen!
Jaja, Velez is ook niet meer het team wat het geweest is…overigens is Argentinos Juniors (waar ooit Maradona is begonnen) nooit een makkelijk team om te verslaan. Kijk en zoals ik al in eerdere mails schreef: je zult er aan moeten wennen dat binnenkort FC Zwolle (= Atletico Rafaela) kampioen van Argentinië wordt…ik vind het fantastisch dat de clubs uit “el interior” het goed doen, daarmee is de overheersing van Groot Buenos Aires wat minder aan het worden. Kijk naar hoe goed het de afgelopen jaren clubs als Olimpo de Bahía Blanca of Godoy Cruz hebben gedaan (nu doen zij het weer wat minder, helaas).
Nog een tip: constant presterend en al jarenlang bovenaan te vinden, de Club Atlético Lanús. Hou die maar eens in de gaten!
Betreft Atlético Lanús,heb ze gewonnen gegeven van het weekend,met 2 doelpunten verschil moeten ze hun match winnen,anders ben ik eraan voor de moeite.