Speedboot van Phuket naar Koh Phi Phi

Hallo,

In mei vertrek ik naar Maleisie. Nu wil ik het Thaise Koh Phi Phi gaan bezoeken. Hiervoor ga ik met Airasia van Kuala Lumpur naar Phuket. Echter ik kom te laat aan in Phuket om de middagboot te pakken.
Weet er iemand of er betaalbaar een speedboot te boeken is om toch die dag nog naar Koh Phi Phi af te reizen? Weet iemand ook wat de kosten zijn?

Op internet vind ik alleen info over de ferry terug maar dit helpt me niet verder omdat ik zowel de ochtend als middag ferry niet zal redden qua tijd.
Ben erg benieuwd!
Dank alvast voor een reactie

Ik denk dat je best een nachtje overnacht in Phuket!
Prijzen van een speedboot rijzen de pan uit,gaande van 3100 bath en…10000bath en meer.
Nu moest je met een hele boel vrienden op stap gaan naar Koh Phi Phi dan kan je eventueel een speedboot charteren,om de kosten te drukken.

Dat zijn helaas serieuze bedragen. We kunnen ook een vroege vlucht vanaf KL pakken maar dat betekent om 6u op het vliegveld aanwezig zijn. Op deze manier kunnen we de middag ferry nemen. Helaas moeten we dan erg vroeg het bedje uit en ook vroeg er in wat onze tijd in KL niet ten goede komt. Dus heeft iemand hier nog een ander idee over dan horen we dat graag!

Sp[eedboot zou dus een prive trip worden, reken op 15,000 Baht +.
Ferry is denk ik een goed en betaalbaar alternatief.

Het lijkt me vrij eenvoudig; of vroeg opstaan in KL, of een guesthouse boeken op Phuket. Dat laatste kan al voor rond THB 1000/nacht.
Een race tegen de klok is niet echt vakantie vieren, toch?

Groet,
Joe