Royal Jordanian heeft vandaag een spectaculair promo-tarief in de markt gezet ! Ben je van plan om komende weken naar Thailand te reizen en heb je nog geen ticket, wacht dan niet langer en boek een ticket met Royal Jordanian (overstap in Amman).
[ul]
[li]Tarief: 498 EURO inclusief luchthavenbelasting[/li][li]Sales: t/m 30 juni 2011[/li][li]Vertrek: vanaf nu t/m 30 juni 2011[/li][li]Minimum verblijf: 5 dagen[/li][li]Maximum verblijf: 3 maanden[/li][/ul]Kijk voor de meest up-to-date tarieven op Vliegtickets.nl !!
Boehoe een hele mooie prijs maar geen vrije dagen meer :mad::frown::crybaby::disgust:
Hoi!
Ik heb de promo ook gezien en het is een hele interessante prijs. Wij willen van 12-6 tm 2-7 naar Thailand. Wat is jullie ervaring met het wachten op vliegvelden, in dit geval Amman? Reistijd is toch 6 a 7 uur langer…
Groetjes Ingrid
Hoi Ingrid,
Je zal iets moeten schuiven met de data als je gebruik wilt maken van de aanbieding van Royal Jordanian, want ze vliegen niet dagelijks tussen Amsterdam en Amman v.v. (12jun geen AMS-Amman, en terug is er geen plaats in de goede boekingsklasse voor de vlucht Bangkok-Amman).
Onderstaande is momenteel nog wel beschikbaar:
RJ 152 / 13 juni / Amsterdam - Amman / 16:30 - 22:15
RJ 182 / 14 juni / Amman - Bangkok / 02:10 - 15:15
RJ 183 / 4 juli / Bangkok - Amman / 00:30 - 05:15
RJ 151 / 4 juli / Amman - Amsterdam / 11:30 - 15:30
Wachttijd op heenreis zo’n 4 uurtjes, terug idd zo’n 6 uur.
Normaal gesproken vlieg ik zelf altijd nonstop, maar voor deze prijs zou ik best aantal uurtjes op vliegveld willen blijven wachten. Niet het leukste wat er is, maar goed boek meenemen en je overleeft het wel 
Hoi Dave!
Ik had inderdaad ook al gezien dat de aanbieding niet mogelijk was op die data. We gaan het nog even in overweging nemen in ieder geval!
Ik heb ook direct via de site van Eva Air gekeken en daar zag ik een interessante optie, weliswaar plusminus 130 euro duurder, maar wel direct. Kan jij meer zeggen over kwaliteit van Jordanian Airways? En China Airlines heb ik slechte reacties over gelezen. Daar ervaring mee?
Groetjes Ingrid
Ik heb zelf nooit met Royal Jordanian gevlogen, maar het wordt toch behoorlijk goed geboekt via de reisorganisatie waar ik werk. Hoor regelmatig dat het prima is.
Vroeger maakten mensen zich nogal eens zorgen over luchtvaartmaatschappijen uit het Midden-Oosten, maar dat is echt niet nodig. Royal Jordanian, Emirates, Etihad, Qatar Airways, Emirates, allemaal hebben ze een moderne vloot en je kan dus zonder zorgen een ticket met een van deze maatschappijen boeken.
EVA Air is ook uitstekend, voordeel is idd dat ze nonstop vliegen en met een behoorlijk nieuw toestel ook nog (Boeing 777).
China Airlines heb ik ook regelmatig mee gevlogen, ook vorige maand nog. De afgelopen paar jaar vond ik de cabin crew wat minder vriendelijk dan bij EVA, maar over mijn laatste vlucht ben ik weer tevreden en was alles prima. Tussen EVA en China Airlines zit geen gigantisch groot verschil.
Zelf vind ik de aankomsttijd van China Airlines in Bangkok (vroeg in de ochtend) erg prettig.
Ik weet niet in welk deel van Nederland jullie wonen, maar je zou ook eens kunnen zoeken naar een ticket met vertrek vanaf Dusseldorf (nonstop met Air Berlin, of bijvoorbeeld via Dubai met Emirates), en wellicht dat Brussel ook nog een optie is.
1 like
Hi Dave!
Nog super bedankt voor al je informatie. We hebben inmiddels bij Eva Air geboekt, dus we zijn weer een stapje verder! Nogmaals bedankt voor je hulp en wellicht tot een andere keer op het forum!
Groetjes,
Ingrid
ik heb nog nooit met Royal naar Thailand gevlogen maar wel naar bv sri lanka (twee keer) en het is een zeer goede airline in mijn ogen…
Ik heb eind 2004 met Royal Jordanian gevlogen. Reis was prima, maar ik vond de lange wachttijd in Amman wel bezwaarlijk. Veel lezen en Iriish coffee drinken, meer vermaak hadden ze destijds niet te bieden.