Ervaringen met Royal Jordanian Airlines

In mei 2007 met Royal Jordanian Airlines van Amsterdam via Amman naar Bangkok gevlogen en terug. Redelijk tot goede ervaringen. Het trajekt AMS-AMM heen en terug is super. Van AMM naar BKK en terug is te bestempelen als luxe vee-vervoer…
Het lange wachten 's nachts in Amman airport is ook niet aan te bevelen.
Voorkeur gaat dan toch naar een rechtstreekse vlucht met bv China Airlines (mei 2006).

2 jaar geleden met Royal Jordanian Airlines van Amsterdam naar Amman v.v. gevlogen. We vlogen met een splinternieuw toestel. Ruime plaatsen, prima eten en bijzonder vriendelijk personeel. De stewardesses waaren erg mooi (1001 nacht).

Het was de beste en meest luxe vlugt die we ooit gehad hebben :slight_smile:

Ik las op verschillende buitenlandse sites dat Royal Jordanian een goede maatschappij is!Vliegen ze ook van schiphol uit?qua prijs is het te doen?graag jullie ervaringen hierover!

Royal Jordanian is een van de meest luxe maatschappijen waar wij mee gevlogen hebben. Prima voor elkaar daar. (6 jaar geleden)

Hoi,

Ik ben er in 2006 mee naar Jordanie gevlogen en heb ook nog een binnenlandse vlucht met ze gemaakt in Jordanie.
Was perfect.

Groet,

Ton

nu nog weten of dat ze uit schiphol vertrekken,en de prijs!!weet iemand dat?gegroet:georgessiam.

Lijkt me toch niet zo moeilijk, gewoon op hun internetsite kijken.
http://www.rj.com/

(En die zegt dat ze inderdaad vanaf Schiphol vertrekken.)

Heb mijn datums ingetikt voor september 2010 en hij reageerd niet??ivb:prijs?ik zou normaal willen vertrekken rond 6september tot en met 29september via schiphol(de datums zijn speelbaar)groetjes:van een vermoeide reiziger(ben van gisteren terug)georgessiam.

Hier geen problemen. Geen idee waar je heen wilt, maar ik heb willekeurig iets ingevuld (Damman) en dat was bijna 1000 euro.

Desnoods kijken op Schipholtickets.nl (via “Toon uitgebreide opties” kun je Royal Jordanian selecteren).

zoals je zie aan mijn gebruikersnaam,Jurjenb ben ik van plan om in september 2010 naar Bangkok te reizen,heb zelf al met verschillende vliegmaatschappijen gevlogen naar Thailand,en ik wil is veranderen.groetjes:georgessiam.

Wij zijn vanaf schiphol naar bangkok gevlogen met jordanian met een tussenstop in Amman.
dat scheelde behoorlijk in prijs. Stoelen zijn prima, eten vind ik bij geen enkele maatschappij lekker. Het stuk naar amman hadden we persoonlijke schermpjes, de langste (nacht vlucht) na de overstap had dit niet. Nog niet alle vliegtuigen hebben eigen schermpjes. Geen vertragingen en het personeel is vriendelijk. Al met al goede ervaring met deze maatschappij.

Wij vlogen van Amsterdam naar Amman en terug. Prima maatschappij!

Dit jaar naar Amman gevlogen met Royal Jordanian. Twee goede vluchten gehad. Het vliegtuig (A319) heeft veel beenruimte. Daarnaast was het toestel ook nog eens twee keer half leeg, dus iedereen kon desgewenst een rij van drie stoelen krijgen.
Alle stoelen hebben een videoscherm met een vrij ruim aanbod van films, programma’s en spelletjes.
Ook voldoende te eten en drinken gekregen onderweg. De stewardessen (volgens mij van overal afkomstig, behalve Jordanië) spreken prima Engels.
Royal Jordanian staat in ieder geval in mijn persoonlijke top 3.