Royal Jordanian

Beste mede thailand liefhebbers,

Ik ben wederom op zoek naar een scherp geprijst ticket naar bangkok.
(6e keer sinds 2007)
Mijn thaise vriendin gaat begin maart bevallen va ons eerste kindje,helemaal super…
Om wat kosten uit te sparen zoek ik dus een scherp geprijst ticket met vertrek rond 23februari as…
Heeft iemand ervaring met royal jordanian air? deze vlucht kan ik boeken voor 550euro,erg aantrekkelijk.
De beste ervaringen heb ik met eva air,maar die schijnen vol te zitten helaas.
China vind ik minder en KLM,tja…duur,mindere service en je betaalt zelfs meer als je een stoelvoorkeur doogeeft…idioot!
Duss,heeft iemand wellicht tips?misschien dat ik een aanbieding over het hoofd zie…

alvast bedankt
Jeroen:chin:

Nou ik was het internet aan het afschuimen en vond dit goedkope ticket bij Vliegtarieven.nl met royal jordanian air,vertrek op 24/02/02012 terugkomst op 22/03/2012.prijs (542euro)andere reisbureau’s zoals tix.nl vragen al 660euro met turkisch Airlines of Air Italia op de datum die je hierboven vermeld had(23 feb) ook een beetje spelen met de datums heeft niet veel opgeleverd.
Dus het vliegticket van 542 euro is het goedkoopste wat ik heb gevonden op het internet.
Misschien ook nog ff zoeken op de site van Air Berlin Joenie?
In iedergeval proficiat met de geboorte!
(reisschema)
12:40 Amsterdam (AMS) 18:20 Amman (AMM) 1 19:45
01:05 Amman (AMM) 14:25 Bangkok (BKK)
00:30 Bangkok (BKK) 05:15 Amman (AMM) 1 21:20
11:30 Amman (AMM) 15:50 Amsterdam (AMS)

bedankt voor je reactie georges!

prijs is zeer aantrekkelijk (blijf toch hollander he)
maar die overstaptijd is een drama…wachten op een luchthaven is niet mijn hobby…haha
en…vliegen met 'vreemde’landen hmm…mahan,egypt ,airoflot…daar hebik het niet op
zag ook mooie aanbiedingen via connection en joker (565e vanaf trein a’werpen) maar die zijn ook niet beschikbaar…
kan ook wel schuiven maar wil die week in bangkok zijn…
ga nog wel even verder snuffelen…
EVA blijft favoriet bij me…:chin:
ga ook even kijken bij air berlin

bedankt!
Jeroen

Nou wens je nog veel suc6 met het vinden van een goedkope ticket Joenie!
Zal straks nog ff kijken ofdat ik nog onder de prijs van 542 euro kan gaan met een andere luchtvaartmaatschappij.
Indien dit het geval is ,dan zal ik je wel ff een pmtje sturen met de gegevens!

Bij Joker kan het lonen om eens langs te gaan of eens te bellen naar een kantoor. Ze hebben regelmatig heel voordelige tickets die niet op hun website staan. Zo hadden wij vorige keer een ticket van 550 eur, overstap in Londen.
Vb. telefoonnummer Joker Gent: (0032) 9 265 91 00.
Iin ieder geval veel succes, ik hoop dat je een goed ticket vindt!:wereld:

Grts,

Jelle

Ik zou die Royal Jordanian boeken, goede prijs en denk niet dat je het goedkoper gaat vinden. Helemaal niet met EVA of China. Met maatschappij RJ is niks mis. Overstaptijd is idd wat minder, maar voor die prijs zou ik me daarbij neerleggen. Goed boek meenemen en je overleeft het wel !

Ik volg Dave in zijn mening!!
Had daarstraks de vermelde website van Jelle geraadpleegd namelijk joker.be
tickets zijn veel te duur voor eind februarie.
Dus Joenie,zou maar snel boeken bij vliegtarieven.nl voordat er iemand anders op hetzelfde idee komt
om dezelfde dag te vertrekken naar Krungthep.

Hi Joenie,
op tix.nl heb ik nog 1 ticket gevonden,één nadeel het is wel met Egypt-air!
€ 476.86 p.p. Klasse:Standard economy class
toon details | email | bewaar
do 23/02 15:00u
Amsterdam
13:25u
Bangkok International (24/02)
(13u15) MS 758 / MS 960 overstap in Cairo

vr 23/03	00:55u	

Bangkok International
14:00u
Amsterdam
(14u45) MS 961 / MS 757 overstap in Cairo
BOEK NU
nog slechts 1 stoel beschikbaar

bedankt voor jullie reacties…

Ik zie via TIX.nl een aanbieding van KLM (684euro)
Maar daar zit ook een vlucht van brussel naar amsterdam bij.
Omdat ik op 35min reizen van schiphol woon wil ik die reis natuurlijk skippen.kan dat?
Ik weet nl ook dat tickets worden aangeboden in belgie(joker) met treinreis van awerpen naar schiphol wat verplicht uitgevoerd moet worden.
Idioot eigelijk dat als je vanuit belgie via ams reist met dezelfde vlucht,je dan opeens dik 100 euro minder betaalt

trouwens,mn ouders hebben het niet zo op vliegen en het feit dat ik met vage maatschappijen zou vliegen (mahan,jordanian,qatar,enz)doet ze dun door de broek lopen haha…hb min of meer beloofd om klm,eva,china of emirates te boeken

jeroen

Je moet het hele traject doen, dus als je Brussel-Amsterdam overslaat vervalt je hele ticket.

Royal Jordanian is prima trouwens, maar mijn ervaringen stammen wel van lang geleden. Ook Qatar schijnt goed te zijn. Mahan Air zou ik niet aanraden.

Royal Jordanian is echt een goede maatschappij, ben er in 2010 mee naar Jordanie gevlogen, nieuwe toestellen, goede service. ben zelf reisagent en wij boeken dit ook voor onze klanten.

Het is toch china airlines geworden.
baal ervan dat eva is uitgevallen of volgeboekt zit.
hmm nog maar 9dgn en dan een mnd naar bangkok…
kan niet wachten
bedankt voor jullie reacties!

jeroen
:chin:
kop khun krap

Alvast een heel goede reis toegewenst!

Grts,

Jelle