Net de aanbieding gezien op Facebook ! Goedkoop naar Thailand met Royal Jordanië te boeken bij Greenwood Travel Bangkok
Hmmm…doe mij maar Viengtravel lol2lol2
Als jullie nou ook leuke aanbiedingen maken voor FB zet ik ze er hier ook bij hoor lol2lol2lol2lol2
We gaan ermee beginnen
In ieder geval sinds kort een Facebook pagina aangemaakt… Nu nog tijd vinden om regelmatig even te updaten.
Verschil met Green Wood is alleen dat wij (nog) geen intercontinentale vluchten aanbieden.
Ja dat weet ik hoor heb al heel snel op de LIKE knop gedrukt haha
Facebook is in ieder geval een mooi groot podium om dit soort aanbiedingen te doen.
Tja ik weet niet of je het nog echt nodig hebt om ook vluchten aan te bieden er zijn er al zoveel die dit doen,en de enige manier waarop je dan nog kan opvallen is door je prijs. En volgens mij is het nog wel steeds de bedoeling dat je er iets op verdient ![]()
Had ik gezien idd ![]()
Weet idd niet of het echt noodzakelijk is om intercontinentale vluchten aan te bieden. Veel mensen boeken hun vluchten zelf tegenwoordig al los en laten er dan een los landarrangement bij samenstellen. Dit is natuurlijk een mooie aanbieding van GWT, maar hoeveel stoelen heeft Royal Jordanian beschikbaar voor die aanbieding ? 10 per vlucht of hooguit 5 per vlucht ? Tsja, en als die stoelen snel weg zijn, wordt de rondreis natuurlijk ook alweer duurder. Kan me namelijk niet voorstellen dat GWT allotments heeft bij RJ.
Ook kans dat je een verschrikkelijke rotconnectie krijgt, waarbij je 8 uur in Amman moet wachten op de doorvlucht…ook niet geweldig…
Persoonlijk denk ik ook niet dat je het echt nodig hebt om er intercontinentale vluchten bij te nemen. Er zijn wel genoeg andere leuke dingen te verzinnen om mensen te trekken en in mijn ogen is mond tot mond ook nog steeds een hele krachtige en vaak zelfs sterker als de meest mooie actie :). Ik zie de leuke acties wel verschijnen op facebook haha
Dat is vaak ook het nadeel van dit soort acties het zijn vaak nooit de beste vluchten en ze zijn zeer snel uitverkocht,maar goed in dit geval zitten er ook meteen 3 overnachtingen bij en dat is voor de beginnende reiziger wel heel lekker.