Speciaal topic voor vacatures in Marokko

Hallo…

Ik lees allemaal slechte ervaringen over callcenter werk in Marokko/Tanger… Nu ik net ben aangenomen bij een van die bedrijven… Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen… of het daadwerkelijk oplichters zijn…

Dillemma Dillemmaa… Dillemmaa…

Hoe is het verder met jullie?
al een baan gevonden?

Groetjes
Bambii…

Ligt er een beetje aan welk callcenter precies.

Hey!
Heb jij ervaring met callcenters in TangeR? Zo ja welke zijn af te raden?

Groetjes
Bambii.

TingisGroupe iso p zoek naar ervaren Telemarketeers

TingisGroupe is een groot en modern Callcenter in het bruisende Tanger. Er werken ruim 350 mensen. Er wordt gewerkt met 10 Europese talen en in 13 landen. De Nederlandse afdeling is op zoek naar nieuwe collega’s, om het team te komen versterken. We hebben verschillende uitdagende projecten, waar we nu op bellen.
.
Woon je nog in Nederland en ben je op zoek naar een uitdaging?
Wil je een serieuze werkgever, die je begeleidt en een uitstekend salaris betaalt?
Wil je een toekomst opbouwen in Marokko, of juist een paar maanden er tussenuit?

Dan zijn wij op zoek naar jou. Wat verwachten wij van jou?
 Goede beheersing van het Nederlands/Vlaams
 Callcenter ervaring is geen pre, maar wel mooi meegenomen.
 Enthousiast
 Goede sociale vaardigheden
 Commerciële instelling
 Prestatiegericht
 Klantgericht.

Wat kan je van ons verwachten:
 Een zeer goed salaris, naar Marokkaanse maatstaven.
 een zeer aantrekkelijke bonus systeem
 Bemiddeling bij het vinden van woonruimte als je deze nog niet hebt.
 Gerichte intensieve trainingen, om je zo goed mogelijk op het werk voor te bereiden.
 Je krijgt de kans jezelf te ontwikkelen en eventueel door te groeien

Is dit iets voor jou ? Laat dan van je horen. Stuur ons je CV naar redouanetingis@gmail.com , dan nemen we z.s.m. contact met je op.

Hallo Satisfaction,
Op dit moment ben ik hard op zoek naar een baan in Marokko op het gebied van IT.
Op de forum las ik dat u hier en daar negatieve ervaring heeft opgedaan. Omdat u nu wel weet waar je wel en niet moet solliciteren en met wie je waar te maken hebt, wilde ik u vragen mij de juiste weg te wijzen? Ik zou uw hulp erg op prijs stellen aangezien ik nu niet weet waar ik het beste mijn cv kan achter laten. Ik ben bereid om meerdere bedrijven af te gaan, maar welke raad u mij aan?
Graag hoor ik van u.
Alvast bedankt.
Mvg,
OpZoekNaarWerk

P.s. Berichten / tips en adviezen van andere zijn van harte welkom!

Beste mensen,

Ik ben van plan om te verhuizen naar Fes. Maar wil daar wel werken zodat ik mezelf kan onderhouden. Ik hoop dat er mensen op dit forum zijn die mij verder op weg kunnen helpen. Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Hakima

Zijn er ook vacatures in Marrakech?

Thuiswerk vanuit Marokko,

Voor een callcenter in Tanger zijn wij op zoek naar Nederlandstalige kandidaten die het leuk vinden om op een enquêteproject te bellen. Verder bestaat de mogelijkheid om de werkzaamheden vanuit huis uit te voeren.

Gevraagde profieleigenschappen:

*Accentloos Nederlands
*ABN
*Communicatief vaardig
*Leuke en duidelijke telefoonstem
*Enthousiast
*Flexibel

Wat bieden wij?

Een leuke job waar je vanuit huis telefonische gesprekken gaat voor met respondenten over verschillende onderzoeken, en daarbij hoort natuurlijk een aantrekkelijk vergoeding.
Heb je interesse of wil je meer informatie ontvangen, stuur dan je Cv of vragen naar kaoutarelham@gmail.com.

Voor een callcenter in Tanger zijn wij op zoek naar Nederlandstalige kandidaten die het leuk vinden om op een enquêteproject te bellen. Verder bestaat de mogelijkheid om de werkzaamheden vanuit huis uit te voeren.

Gevraagde profieleigenschappen:

*Accentloos Nederlands
*ABN
*Communicatief vaardig
*Leuke en duidelijke telefoonstem
*Enthousiast
*Flexibel

Wat bieden wij?

Een leuke job waar je vanuit huis telefonische gesprekken gaat voeren met respondenten over verschillende onderzoeken, en daarbij hoort natuurlijk een aantrekkelijk vergoeding.
Heb je interesse of wil je meer informatie ontvangen, stuur dan je Cv of vragen naar kaoutarelham@gmail.com.

We zijn opzoek naar nederlandstalige medewerkers als callagent.
Ons callcenter bevindt zich in Fes.

Voor meer informatie kunt u ons een mail sturen naar

mathieu.debournonville@callinout.com

of per telefoon

0021278343485

mvg

Mathieu

Bieden jullie nog steeds een salaris van 4000 dh? Want Webhelp biedt 8000 dh aan!

Kan me niet herrineren dat we alleen maar 4000dh aanbieden aan de nederlandstalige medewerkers.

Voor aanvullende aanvullende informatie kunt u me bereiken via mail of telfoon.

mvg

Mathieu

mail : mathieu.debournonville@callinout.com
tel : 00212678343485

Wat is er mis met hier gewoon vermelden wat het salaris zal zijn??

Waarom het salaris vermelden zonder dat er gericht interesse is?

Omdat het salaris voor mensen belangrijk is om te weten. Dat WEKT eventueel interesse! Met andere woorden wees gewoon transparant dat wekt vertrouwen.

**Brainworx **heeft zijn nieuwe site (beta) online: www.marokkowerkt.nl.

:arrow: Hou deze site in de gaten, er zal spoedig een volledig overzicht zijn van vacatures in Marokko! Mail naar info@brainworx.nl [EMAIL=“-info@brainworx.nl”] indien je vragen hebt?!

He ik ben khadija en ik ben opzoek na een baan in Marrakech,weten jullie waar of bij wie ik terecht kan…

Thanks …

waar zitten jullie in marokko en wat voor werk is het ?? en wat is de naam van het bedrijf ??

:thumbsup: Goedzo Kaartje87 vragen alvorens je zomaar je CV verstuurd.

Je kan meer info vinden over werken in Marokkko op:

www.marokkowerkt.nl

Hallo Brainworx

Ik heb vorige maand via jullie website mijn cv verstuurd. Ik heb nog steeds niets gehoord.
Is dit normaal??

Groetjes