Speciaal topic voor vacatures in Marokko

welke bedrijven zijn dan wel te vertrouwen voor nederlandstalige mensen die daar willen werken?

vacature: Nederlandstalige boekhouder in Casablanca

Datum bericht: 21 juli 2011
As a branch of a multinational group based in Morocco for two years, our major objective is to become the reference Delivery Center within the group.

Our main activities are:

[ul]
[li]- Accounts payable (AP)[/li][li]- Reporting and monitoring of the financial accounts[/li][li]- Project management[/li][/ul]
Our ambitious business plan in terms of quality, commitments and growth offers real opportunities of career development.
We are looking for a Dutch-speaking accountantwho can play a key role in achieving our goal.
NEDERLANDS :
HOOFDACTIVITEITEN
Boekhoudkundige verwerking leveranciersfacturen

[ul]
[li]Opvolging van leveranciers[/li][/ul]

KWALIFICATIES

[ul]
[li]Vlot in Nederlands[/li][li]Goede ervaring met desktop tools (Microsoft Word, Powerpoint, Excel), Lotus Notes Mail[/li][li]Goed Georganiseerd[/li][li]Team spirit[/li][li]Onafhankelijk werken[/li][li]Flexibel[/li][/ul]
Reacties naar:

Meryem HABIB DINE
Offshore Academy
Chargée de recrutement
Casablanca Nearshore Park, Shore 2 Plateau 406
1100 Boulevard Al Qods, Sidi Maarouf - Casablanca
+2125 22 95 34 62
[EMAIL=“ofares@offshore-academy.com”] [EMAIL=“mhabibdine@offshore-academy.com”]mhabibdine@offshore-academy.com

hallo momenteel zijn we druk bezig met voorbereidingen om loketautomaten te plaatsen in tanger

welicht ook iets voor u regio

kijk even op loketautomaten naar marokko

www.admautomaten .nl

groet

salaam kijk even op youtube
loketautomaten naar marokko
www.adm loketautomaten .nl

groet

loketautomaten op youtube

www.admautomaten.nl

loketautomaten naar marokko kijk op youtube

www.admautomaten.nl

idiaal voor uw bedrijf

Hallo,

Bij deze zou ik dan willen vragen of je toevallig weet of er nog werk is in OUJDA. Ik zie overal casa en rabat staan maar mijn aanstaande moet zijn studie afronden in oujda en is pas over 2 jaar klaar.

So any tips?

Hallo,

Wie kan mij helpen aan een baan in marrakech
ik ben druk bezig met zoeken
Maar ik kan er maar vrij weinig over vinden, vandaar dit bericht.
Ik ben zelf geboren en getogen in nederland
maar me ouders komen uit marokko(marrakech)
Ik zou daar heel graag in een callcentre willen werken, ik heb call center ervaring in nl.
Maar ik wil op een avontuur en daar lekker me ding doen

Wie O wie? kan me helpen?

Bvd jaouad

Tips ook welkom!!!:wereld:

Goeiendag,

ik weet niet wie er nog actief is op dit forum, maar zou iemand mij kunnen helpen?

Ben namelijk op zoek naar werk in Marokko en zou daar ook graag willen wonen.
Weet iemand waar er goede en betrouwbare vacatures te vinden zijn? Want ik lees dat er veel oplichters zijn en dat bepaalde bedrijven al gauw falliet gaan.

Nu heb ik een diploma als administratief medewerker maar zou ook wel in een callcenter willen werken. Hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn e-mail adres is: kim-maas@hotmail.com

Vriendelijke groet

TingisGroupe is een professioneel call-center in Tanger met ca. 500 medewerkers. En verschillende Afdelingen, waaronder: Spaans, Frans, Engels, Portugees, Duits en Nederlands.
Voor de Nederlandse afdeling zijn wij op zoek naar gemotiveerde call-centeragents. Ervaring is niet vereist, maar wel meegenomen, wel enig commercieel gevoel, klantgerichtheid, discipline, doorzettingsvermogen en een goede beheersing van de Nederlandse taal.
TingisGroupe belooft geen gouden bergen, die niet na te komen zijn, wel beloven we: een goed salaris voor Marokkaanse begrippen, op tijd uitbetalen van het salaris, training en begeleiding, onderdeel van een professioneel team, enthousiaste collega’s. Eventueel hulp bij het zoeken naar woonruimte behoort tot de mogelijkheden.
Ben je geĂŻnteresseerd, laat dan wat van je horen. Mail je CV en we nemen snel contact met je op.
T : 00212-674893094 I.Macnack
E-mail : redouanetingis@gmail.com
Website : www.tingisgroupe.com

Wij willen naar Marokko, waarschijnlijk marrakech om daar engels en of nederlandse les te geven. Tegenwoordig moeten mensen eerst een nederlands examen halen in marokko als ze willen emigreren naar nederland. Wellicht liggen daar voor ons werkmogelijkheden? Al gekeken op mibuza maar daar kan ik er niet veel over vinden.
Wellicht dat we anders op eigen houtje gaan en daar ter plaatse werk zullen zoeken door engelse en/of nederlandse les aan te bieden. Overigens mijn tip voor iedereen; naar marokko gaan en daar ter plaatse netwerken. Ik had in een week tijd al wat aanbiedingen voor vertaalwerk (websites van riaads bv) Ik ben daarnaast fotograaf dus ik denk dat het anders een kwestie wordt van daar een huis/appartement huren en gewoon zoeken.

Nederlandstalige medewerkers gezocht (Dell Casablanca)
we zijn opzoek naar nederlandstalige medewerkers voor DELL casablanca

kan je me wat meer vertellen over de vacature?
1 - je beantwoordt oprorpen van DELL klanten die vanuit belgie / nederland bellen voor een technische ondersteuning of die wat willen bestellen en je verbind ze door naar dejuiste afdeling .

hoeveel uur? 8 uur per dag 5 werkdagen

Aan welke eisen moet ik voldoen?
‱ Ervaring met het werken met telefoons en computers.
‱ Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
‱ Goede communicatieve vaardigheden.
‱ Bereidheid om te ontwikkelen

wil jij de uitdaging aan om in marokko te werken bij dell.??

stuur jou C.V naar het volgende e mailadress dan nemen we z.sm. contact met jou op.

Abderrahim_mrabty@Dell.com

voor meer info u kunt me altijd mailen
MVG.

DELL

Wie kan mij helpen???

Ik verhuis volgend jaar definitief naar Marokko. En ik zou graag echt daar gaan werken. Liefst in Rabat

Ik werk momenteel als administratief bediende bij Stad Antwerpen.
Wie kan me hierbij helpen?? Zo ja laat me iets weten dan stuur ik mijn CV en motivatiebrief door.

Groetjes,

saliha

Hallo,
Ik zou graag een paar maanden in de gezondheidszorg werken in Agadir. Gewoon omdat ik het een toffe stad vind en zeer geinteresseerd ben in de gezondheidssector. Ik heb een bachelor in de verpleegkunde. Mijn Frans is niet slecht.
Groetjes
Sara

Hallo allemaal,

Hier een korte update van vacatures (NL!):

Casablanca - Callcenter agents NL*
Casablanca - IT Helpdesk medewerkers NL
Casablanca - IT Helpdesk medewerkers NL/FR

Rabat - Callcenter agents NL*
Rabat - IT Helpdesk medewerkers NL/EN
Rabat - IT Helpdesk medewerkers NL/FR

Fes - Callcenter agents NL

Tanger - Callcenter agents NL

Marrakech - Callcenter agents NL

Tetouan - Callcenter agents NL

Agadir is in 2012 aan de beurt.

*note: de Callcenter functies zijn verschillend: Inbound & Outbound.

Voor meer info: [EMAIL=“recruitment@brainworx.nl”]recruitment@brainworx.nl

Groeten Team Brainworx,

Ben je het even zat in Nederland?
Definitief Nederland verlaten een te grote stap?
Heb je zin 6 maanden door te brengen in het buitenland?
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?

Dan bieden wij in samenwerking met het grootste callcenter van Marokko de mogelijkheid om 6 maanden te wonen en werken in Marokko.

Er word jou een totaal pakket aangeboden. Wat houd deze in:

*De vliegreis word vergoed (heen en terug).
*Er word voor 6 maanden onderdak verzorgd (deze word verrekend met het salaris. En is in het algemeen 1500DH met twee personen per woning).
*Het salaris is 4500DH + 2000DH taal bonus + 0DH/4000DH sales bonus. (Dit alles is gebasseerd op een 44 uur per week werken).
*1000DH Cash bij het tekenen van het contract (Deze is vrij te besteden).

Note: Alle bovengenoemde punten zijn ondervoorbehoud van de bijbehordende voorwaarden en eventuele type- of spelfouten. Deze voorwaarden zijn bij ons op te vragen.

Alle kandidaten zullen in Nederland getest en gevalideerd moeten worden voor deze missie te kunnen beginnen.

Voor vragen en/of opmerkingen: [EMAIL=“info@brainworx.nl”]info@brainworx.nl

Groeten Brainworx Recruitment Team

Jammer dat er enkel ÂŽwerkÂŽ is in callcenter gebied en dan enkel outbound. Klantenservice vind ik nog iets van niveau hebben, maar zelfs dat is er amper.

Saalaam wa alikoum,

Ik zou heel graag willen werken in Marokko, zoals velen. Ik wil gewoon uit Nederland vertrekken in het liefst nog dit jaar of anders in 2012. Het enigste wat ik niet wil is het werken in een callcenter als sales agent. Voor 2x per week is dit genoeg, maar om dat werk nou fulltime te doen
 liever niet.
Ik heb mijn diploma sociaal pedagogisch medewerker en ik hoor ook weleens dat Nederlandse bedrijven in Marokko een eigen creche hebben. Ik zou heel graag dat soort werk willen verrichten.

Als iemand iets meer weet, pm mij dan gerust! Ik zoek werk in Rabat! Je helpt me hierbij echt.

Alvast bedankt.

Msharmony.

Dell Casablanca (Marokko) is opzoek naar Nederlands en Engelstalige helpdesk service medewerkers.

Individuele medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het leveren van technische ondersteuning van desktops, laptops, randapparatuur (zoals printers,projectoren, etc) en software via telefoon, web of e-mail.
Functieomschrijving:

• Verantwoordelijk voor technische ondersteuning van Dell producten en diensten op afstand.
  • Verantwoordelijk voor volgende omschreven processen: controleert aanspraak op garantie, het technische probleem indentificeren, oorzaak onderzoeken, oplossingen aanbevelen en fouten corrigeren.
  • Beantwoord vragen over installatie, bediening, configurentie, maatwerk, etc.
  • Richt zich op het leveren van positieve klantervaring .

Functie eisen:

• Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.
  • 12 maanden relevante ervaring.
  • Teamplayer
  • Uitstekende communicatie vaardigheden.
  • Sterke conflictoplossing vaardigheden.
  • Ervaring in het begrijpeen van diensten en behoeften van de klant.

Arbeidsvoorwaarden:

• Maandelijkse bruto salaris van 6596 MAD.
  • Maandelijkse taalvergoeding van 1606 MAD bruto.
  • Huurtoeslag van 2409 MAD bruto de gedurende eerste 9 maanden, deze is bedoelt voor de mensen die speciaal voor dit werk uit het buitenland komen.
  • Jaarlijkse bonus uitkering berekend op basis van jaarlijkse basissalaris: 2%
  • Werktijden: 5.30/6.00/7.00 tot 3.00/4.00/5.00 (42 uur/week)
  • Jaarlijks verlof: 18 betaalde dagen + Belgische feestdagen. Marokkaanse feesten dagen worden gewerkt, behalve enkele uitzonderingen van te voren goegekeurd door de HM.
  • 85% van de medische kosten worden gedekt door AX Assurance Marokko. (als ze rechtvaardigd zijn)
  • Pensioen wordt met 50% gedekt door Dell.
  • Transport is verzekerd door Dell. (kosten zijn 180 MAD/maand van de netto salaris.)
  • Training en carriere ontwikkeling.
  • Weekend wordt er normaal gesproken niet gewerkt. Maar als de zaken een keer anders lopen, kan er van u gevraagd worden om op een zaterdag te willen werken. Dat betekend dan dat u er een vrije doordeweekse dag voor terug krijgt.

Interesse? Mail dan u CV met een korte motivatie naar abderrahim_mrabty@dell.com

Dell Casablanca (Marokko) is opzoek naar Nederlandstalig inbound verkoop-medewerkers.

Individuele medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de verkoop van Dell producten en diensten via telefoon, web of e-mail.

Functieomschrijving:

• Verantwoordelijk voor de verkoop van Dell producten en diensten.
  • Werkt effectief in een team/ Teamplayer
  • Verhoogt de binnenkomst van online business/ Target gericht werken
  • Onderhouden en uitbreiden van zakelijke relaties bij bestaande klanten van Dell.
  • Het sluiten van nieuwe zakelijke kansen.

Functie eisen:

• Een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift
  • Verkoopervaring is een prĂ©
  • Stress bestendig
  • Uitstekende communicatie vaardigheden.
  • Dynamisch
  • Ervaring in het begrijpeen van diensten en behoeften van de klant.

Arbeidsvoorwaarden:

• Maandelijkse vaste (70%)bruto salaris van 5096 MAD.
  • Maandelijkse variable (30%) bruto salaris van 2184 MAD.
  • Maandelijkse taalvergoeding van 1606 MAD bruto.
  • Huurtoeslag van 2409 MAD bruto de gedurende eerste 9 maanden, deze is bedoelt voor de mensen die speciaal voor dit werk uit het buitenland komen.
  • Werktijden: 07.00 tot 17.00 (zomertijd) en 08.00 tot 18.00 (wintertijd), 42 uur/week
  • Jaarlijks verlof: 18 betaalde dagen + Belgische en Nederlandse feestdagen. Marokkaanse feesten dagen worden gewerkt, behalve enkele uitzonderingen van te voren goegekeurd door de HM.
  • 85% van de medische kosten worden gedekt door AX Assurance Marokko. (als ze rechtvaardigd zijn)
  • Pensioen wordt gedekt door Dell.
  • Transport is grotendeels verzekerd door Dell. (kosten zijn 180 MAD/maand van de bruto salaris.)
  • Training en carriere ontwikkeling.
  • Weekend wordt er normaal gesproken niet gewerkt. Maar als de zaken een keer anders lopen, kan er van u gevraagd worden om op een zaterdag te willen werken. Dat betekend dan dat u er een vrije doordeweekse dag voor terug krijgt.

Het gaat hier dus om Inbound verkoopgesprekken afhandelen. Dat betekend dat de klanten ons benaderen en niet andersom.
Interesse? Mail dan u CV met een korte motivatie naar abderrahim_mrabty@dell.com