Speciaal topic voor vacatures in Marokko

hallo rosalientje,

Zelf heb je ook een advertentie hierop gezet van webhelp.
Wie zegt dat die ook niet hetzelfde is?
heb je daar ervaring mee dan

Beste,

Na bijna nu 2 jaar in Marokko te zijn, (en het nog steeds naar mijn zin hebbende.) heb ik inmiddels een groot bestand verzameld met correcte bedrijven die zeer geinteresseerd zijn in mensen met talenknobbels. Dit betreft niet alleen Nederlandstalig maar ook Spaans, Italiaans, Engels en Duits. De bedrijven zijn uit een lopend van de “befaamde” Call-Centers tot IT bedrijven en Bouwbedrijven. Ook kan ik melden dat er verscheidene ambtelijke functies beschikbaar zijn. Deze alleen beschikbaar voor mensen met onbesproken gedrag (Geen strafblaf dus!). Mochten er mensen met een hart zijn (klinkt minder aardig dan ik bedoel.) is er ook vrijwilligerswerk beschikbaar. Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn kunnen jullie me bereiken via e-mail [EMAIL=“recruitment@brainworx.nl”]recruitment@brainworx.nl. Dit e-mail adres is ook beschikbaar voor het versturen van je CV met een gewenste richting van arbeid erbij vermeld. Heb je zelf inmiddels een leuke baan gevonden, kan je altijd iemand anders aanbrengen. Daar zit een intressante premie aanvast.

Michel :chin:

Note: Mocht je zelf traditioneel Chinees, Darija en Nederlands spreken. Is dit de kans op zeer intressante baan met een super salaris! Ken je iemand dan zit er natuurlijk een speciale premie aanvast!!!

salam wa3likom iedereen
heeft misschien iemand van jullie antwoord gekregen op jullie emails of niet?

mag ik vragen waar we antwoord op moeten krijgen appieman

ik zie dat vele mensen hun cv sturen enzo dus ja wou graag weten of iemand al antwoord heeft gekregen

mensen ik ben naar hun toegeweest in tanger en ze zijn nog steeds op zoek naar medewekers
groetjes appie

Ik heb een vraag voor iedereen die mij wat kan vertellen over werken in Tanger. Ik ben een Nederlandse Marokkaan geboren en getogen in Nederland. Ik heb sinds 5 jaar een vriend in Marokko. De bedoeling is om te trouwen en in Marokko te gaan wonen. Het grote probleem is dus wat moet ik daar doen? Ik studeer momenteel Nederlands recht 2e jaar en ben nog van plan om een master te volgen voordat ik in Marokko ga wonen. Het is dus niet binnekort maar wel over twee jaar. Ik hoor geen lovende dingen over callcentres in Marokko. Ik wil graag advies over werk in Marokko(Tanger). Wat zou ik kunnen doen. Ik weet dat ik waarschijnlijk geen studie-gerelateerd werk zal kunnen uitoefenen. Maar ik sta ook open voor andere dingen.
Ik hoop advies van jullie te kunnen krijgen.

chrome://browser/wps/PA_DirectTalentJobApp/theme/img/logo_manpower.gif

JOB IN MARAKKECH - OUTBOUND SALES AGENTS (M/V) NL+FR/AR/EN

Klant van Manpower  								 								 									Locatie: 									Brussel (hoofdstad) 								 								 									Telefoon: 									+32 2 627 16 39 								 								 									 									Salaris: 									  									 										 										 										 										 										 										 										 									 Volgens baremas 								 								 									Activiteitstype: 									 									Andere 								 								 									Advertentie-ID: 									2445226 								 								 									Functietype: 									Contract van bepaalde duur 								 							 							 						 						 							 							 								 									
								**Jobbeschrijving**  								 								 									Jij  zal tewerkgesteld worden op verschillende projecten waarbij jij klanten  contacteert in Belgie (Vlaanderen) om een bepaald product of dienst  voor te stellen, een afspraak voor een vertegenwoordiger te maken en  marktonderzoeken te voeren in het Nederlands.

Soms beantwoord jij ook inbound oproepen en indien nodig, dispatch jij vragen/problemen naar andere teams, met de nodige follow-up.

Klant beschrijving
Onze Klant is een business development firma die pragmatische oplossingen levert om de marktaandelen van zijn eigen klanten in de B2C en B2B markten beduidend te verhogen.

Voor een van zijn filialen in Marokko, zoeken we zeer commerciele call agents om het bestaande team van medewerkers te versterken.
Het gaat over een project van minstens 6 maanden in de regio van Marakkech.
Het team bestaat momenteel uit een teamleader, 6 FR medewerkers en 6 NL medewerkers. Voor het einde van het jaar, zullen er meer dan 15 nieuwe NL medewerkers aangeworven worden.

Profiel kandidaat Ben jij:
-ervaren met verkoopsgesprekken, telesales of commerciële taken?
-gedreven om resultaten te behalen?
-goed in overtuigen met een sterke commerciele feeling?
-vlot in Nederlands, met een goede kennis van het Frans, Engels of Arabisch?
-bereid om gedurende 6 maanden in het buitenland te werken?
-in het bezit van een paspoort?
…dan ben jij misschien wel de persoon die wij zoeken!

Klant aanbod
Minstens 2x 3-maand contracten van bepaalde duur met een week proefperiode, voltijds van maandag tot vrijdag, 40uur per week, van 9u-17u, geen shiftwerk.

Interviews vinden plaats in Belgie in het Frans - indien positief, wordt een Marokkaans contract aangeboden en de administratieve afhandeling zal ongeveer een maand duren (visa, enz.).
Onze klant zal het vliegtuig ticket betalen (heen).
Loon: 8000 Marokkaanse Dirhams netto zonder accommodatie of 6000 MAD netto met accommodatie voorzien.
Geinteresseerd? Stuur je cv + motivatie brief op workabroad@manpower.be!

**Recruiter Info** 								 								 									 									CBC Project Centre Bxl 								 								 									AVENUE LOUISE 162-164 LOUIZALAAN 								 								 									 									BRUSSELS, BRUSSELS 1050

.

marakkash geen idee
casablancaa wel
het gaat heeel prefect

ik zoek vacatures bij nederlandse bedrijven in tanger. Heeft iemand tips hoe ik hier aan kan komen?

waarom wordt Johan Karsten niet meer genoemd???
Ga maar eens met vrouwe justitia praten hier in nederland die hebben hele dikke dossiers over hem!!!
Diverse veroordelingen en uiteindelijk gevlucht naar Marokko omdat daar geen uitleveringsverdrag is.
Hopelijk komt ie daar in de bak dan heeft ie eens echt straf!

Laatst aangepast door Wereldwijzer Redactie : 04-10-10 om 11:43 Reden: waarschuwing van opolichters!!
dus ze hebben nog praatjes ook!
willen gewoon hun naam niet op het net zodat ze via google gevonden kunnen worden!!
:mad::angry::thumbsdown:

Hallo ,

is er in de tussentijd al iemand aangenomen bij een callcenter?
ik ben nog steeds op zoek en wil het liefst voor de zomer aan de slag in fes, casa, rabat of casa.

help!

Inhoud verwijderd.

Vacatures kan je ook plaatsen op www.villamaroc.eu een advertentie site van Marokko in Nederland.

jobs in Morocco
www.villamaroc.eu

Heb jij er ooit wel eens aan gedacht om in Marokko te werken bij een Internationaal bedrijf? Een bedrijf waar gewoon Nederlands gesproken kan worden en waar het werken volledig internationaal gericht is?

Dell is een groot Internationaal bedrijf en de mondiale marktleider in de computermarkt. Onze Vestiging is ingericht met moderne apparatuur en we werken met hoogwaardige Amerikaansse applicaties. Daarnaast komt je te werken in een groep met gemotiveerde en professionele collega’s. Dell staat voor marktconforme salarissen en gunstige arbeisvoorwaarden in een inspirerende en dynamische werkplek van 20.000 m2 en meer dan 2000 werknemers in Casablanca. Dell staat voor een goede verhouding tussen werk en privé.

Wij houden van professionaliteit en willen dat ook graag terugzien in onze personeel. Het personeel is namelijk het visitekaartje van het bedrijf. Daarom zijn wij voor onze Vestiging van Dell in Casablanca, Marokko op zoek naar personeel dat accentloos Nederlands spreekt.

Ervaring in een callcenter minimaal 9 maanden is verplicht maar zonder ervaring en met de juiste instelling, reageren mag ook.

Positief ingesteld zonder 9 tot 5 mentaliteit zijn de eigenschappen waar een werknemer in onze ogen over moet beschikken.

De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit:

• Het behandelen van inkomende telefoontjes.( Inbound: Sales afdeling )

Je belangrijkste taken zijn het:
• adviseren van klanten
• presenteren van nieuwe producten en mogelijkheden
• opstellen van offertes en afsluiten van orders
• actief ontwikkelen, bouwen en onderhouden van relaties met je klanten
• afhandelen van de bijbehorende administratie
• dagelijks rapporteren van de verkoopresultaten
• volgen van trends en ontwikkelingen in de markt

Jouw profiel:

Als Sales representative en heb je al ervaring opgedaan in een salesfunctie en ben je toe aan een volgende stap. Daarnaast zijn de volgende punten op jou van toepassing:
• commercieel talent
• MBO+ werk- en denkniveau
• sterke scoringsdrang en een flinke drive
• je ziet werken met targets als een uitdaging
• positieve klantgerichte instelling
• goede communicatieve vaardigheden

Documenten:

• Diploma’s, getuigschriften, certificaten…
  • De marokkaansse identiteitskaart is vereist.

Stuur je motivatie en je CV naar [EMAIL=“samir_hamsi@dell.com”]samir_hamsi@dell.com
Natuurlijk mag het genoemde e-mailadres gebruikt worden om informatie in te winnen.
Tel: + 31 (0) 20 674 45 42 ( vanaf 11.30 uur t/m 20.00 uur )

ok