Werk gezocht

hey ik ben 23 jarige dame ben op zoek naar nederlandse bedrijven in maroko om precies te zijn in tanger kan iemand my helpen alvast bedankt :dag:

hoi majdoline,

we hebben wel nederlandstaligers nodig in tanger,als je geintersseerd bent dan kan je me jouw cv opsturen.

dit is geen inbound of outbound werk,dus wel relax!

mvg,badr

hier is mijn e mail adres:

moulay_badr20227@hotmail.fr

erg bedankt pedboy!!!

hoi pedboy84

ik had een vraagje wat houdt het werk in dat jij aanbied?

groetjes Casandera

hey casandra alles goed? het is en calcenter
by

Hi Majdolina,

Wij zijn op zoek naar contactcenteragents (outbound) die salesgericht zijn en die de Nederlandse taal correct beheersen.

Jij krijgt een goed salaris waarbij je ook nog verschillende bonussen kan verdienen (afhankelijk van je eigen prestaties).

Mocht je interesse hebben, stuur dan jouw CV voorzien van motivatie naar [EMAIL=“recruitment@kontactel.com”]recruitment@kontactel.com!! Ook als je nog vragen hebt, of aanvullende informatie wilt, kun je een mail sturen naar [EMAIL=“recruitment@kontactel.com”]recruitment@kontactel.com.

Met vriendelijke groet,

Recruitment Team Kontactel

Weet er iemand soms hoe ik aan het werk kan komen voor Max drie maanden als verpleegkundige in agadir???
greets
sara

hey sara
ik denk dat het erg moeilijk is om wat te vinde in agadir ik raad je aan om naar rabat te gaan want daar heb je meer kans

nog veel suc6 meid
doeii

Yep ik weet het, agadir is niet direct een voltreffer wat werk betreft. Ga in december ne keer wa ziekenhuizen aflopen daar. En verder vind ik rabat zo ver van agadir. Wat is het juist een 600 km? En heb echt mijn hart verloren in agadir…
Toch bedankt voor de tip
greets

dat kan k erg goed begrijpen.
en tip ik zal zeg ga meer by de prive afdeling kijk de prijs is meestal nie echt geweldig maar daar heb je meer kans
suc6 verder

Bedankt voor de tip :kus:

Dell Casablanca (Marokko) is opzoek naar Nederlands en Engelstalige helpdesk service medewerkers.
Individuele medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het leveren van technische ondersteuning van desktops, laptops, randapparatuur (zoals printers,projectoren, etc) en software via telefoon, web of e-mail.
Functieomschrijving:

• Verantwoordelijk voor technische ondersteuning van Dell producten en diensten op afstand.
  • Verantwoordelijk voor volgende omschreven processen: controleert aanspraak op garantie, het technische probleem indentificeren, oorzaak onderzoeken, oplossingen aanbevelen en fouten corrigeren.
  • Beantwoord vragen over installatie, bediening, configurentie, maatwerk, etc.
  • Richt zich op het leveren van positieve klantervaring .

Functie eisen:

• Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.
  • 12 maanden relevante ervaring.
  • Teamplayer
  • Uitstekende communicatie vaardigheden.
  • Sterke conflictoplossing vaardigheden.
  • Ervaring in het begrijpeen van diensten en behoeften van de klant.

Arbeidsvoorwaarden:

• Maandelijkse bruto salaris van 6596 MAD.
  • Maandelijkse taalvergoeding van 1606 MAD bruto.
  • Huurtoeslag van 2409 MAD bruto de gedurende eerste 9 maanden, deze is bedoelt voor de mensen die speciaal voor dit werk uit het buitenland komen.
  • Jaarlijkse bonus uitkering berekend op basis van jaarlijkse basissalaris: 2%
  • Werktijden: 5.30/6.00/7.00 tot 3.00/4.00/5.00 (42 uur/week)
  • Jaarlijks verlof: 18 betaalde dagen + Belgische feestdagen. Marokkaanse feesten dagen worden gewerkt, behalve enkele uitzonderingen van te voren goegekeurd door de HM.
  • 85% van de medische kosten worden gedekt door AX Assurance Marokko. (als ze rechtvaardigd zijn)
  • Pensioen wordt met 50% gedekt door Dell.
  • Transport is verzekerd door Dell. (kosten zijn 180 MAD/maand van de netto salaris.)
  • Training en carriere ontwikkeling.
  • Weekend wordt er normaal gesproken niet gewerkt. Maar als de zaken een keer anders lopen, kan er van u gevraagd worden om op een zaterdag te willen werken. Dat betekend dan dat u er een vrije doordeweekse dag voor terug krijgt.

Interesse? Mail dan u CV met een korte motivatie naar abderrahim_mrabty@dell.com