Werken/studeren in Marokko???

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier:) Zou iemand me kunnen vertellen wat mijn mogelijkheden zijn om werk te vinden in Marokko…als je alleen maar een mavo-diploma hebt? Ik heb ook mtro gedaan maar alleen het theorie gedeelte,de stages niet, dus ik krijg daar helaas geen diploma voor,alleen certificaten. Maar misschien dat ik dan toch kans maak om in Marokko in het toerisme te werken? Of wat anders,dat maakt me niet veel uit, als het maar in Marokko is :wink: En waar kan ik dan het beste beginnen met zoeken naar werk in Marokko…moet ik dan contact opnemen met de Nederlandse ambassade daar?
Is het anders misschien mogelijk daar een studie te doen…krijg je dan studiefinanciering of moet je alles zelf betalen en regelen,zoals onderdak?..
Hopelijk kan iemand me verder helpen…bedankt alvast!:)Groetjes,
N.

Wij zijn nog op zoek naar Call center mederwerkers voor in Marokko. Het gaat om een project waarvoor je minstens 6 maanden beschikbaar moet zijn. Huisvesting en een ticket naar Marokko wordt voor je geregeld. Je kan ons bellen op onderstaande nr;
Khadija 00316 22936278
Nora 00316 55555934
00212 10673562
of per email;
[EMAIL=“nora@call2you.nl”]nora@call2you.nl
[EMAIL=“khadija@call2you.nl”]khadija@call2you.nl

hoi,bedankt voor je reactie! kun jij me er meer over vertellen of moet ik daarvoor bellen/emailen?

dag,

Graag wil ik mij binnenkort vestigen in casablanca ( marokko)
Maar eerst natuurlijk een baan zien te vinden, heeft u een tip voor mij?
Spreek geen arabisch/marokaans
Maar kan bv wel Nederlandse les geven

Vriendelijke groeten
Marion

Als je een beetje Frans kan, kun je in een callcenter werken.
Ik heb ervaring in een call center in Casa. Telefoon opnemen en klachten afhandelen, in het Nederlands. Maar je moet wel af en toe aantekeningen maken in het Frans.

Voor meer info, stuur me een berichtje :slight_smile:

Hallo Kasa. blanca sorry ik ken je naam niet.

ik ben wel geïnteresseerd in die callcenter, graag wil meer info over hebben. ik ben van plan om naar marocco te gaan en ik casablanca te wonen. graag een mail adres om je te bereiken
ik geef je in ieder geval mijn mail adres voor meerdere info
[EMAIL=“mamou911@hotmail.com”]mamou911@hotmail.com

Alvast bedankt voor de moeite

Dag allemaal,
Ik wil ook graag werken in casablanca in een callcenter, waar ze nederlands spreken ik spreek verder engels, en wil inscha allah arabisch en frans gaan leren.
kan iemand helpen?

Gr,
Samira

Als je in een call-center wilt gaan werken in Marokko dan kan je kijken op www.arendon.nl Binnenkort wordt er een nieuw call-center geopend in Tanger waar Nederlands sprekende medewerkers werkzaamheden gaan verrichten voor in Nederland gevestigde opdrachtgevers. Spreek je dus goed Nederlands dan kan je het altijd proberen. Voor een woning wordt gezorgd. Reacties graag naar [EMAIL=“info@arendon.nl”]info@arendon.nl voorzien van cv.
Succes.

Zijn er ook call centers in Rabat of Fes …
***Zo ja zou je mijn daar dan meer informatie over willen geven.
Alvast bedankt voor de moeite.
***[EMAIL=“miss_souki@hotmail.com”]miss_souki@hotmail.com

***Met vriendelijke groet,

Soukaina,

Hoi allemaal,
Ik ben ook een van die mensen die graag terug naar marokko wil. Ik heb wel diploma’ ( HBO en universitaire) en een baan, maar ik mis de zon en heb heimwee:((
Ik spreek nederlands, Arabisch en redelijk frans en engels.
heeft iemand een advies? ik wil graag in Rabat of casa wonen.
Wil iemand ook wat meer vertellen over die call center? ik denk ook om iets voor mijzelf te beginnen. Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
Salina

Hallo allemaal…
Ook ik ben op zoek naar werk in marokko…
Ik spreek helaas niet voldoende arabisch of berbers, maar hoop toch aan een baan te komen. Ik heb wel mijn diploma als Management assistent (mbo4) behaald.
Ik hoop dat iemand een suggestie heeft.

Indien dit het geval is laat ik mijn mail adres achter: [EMAIL=“linschotens@live.nl”]linschotens@live.nl

lijkt me ook erg leuk
weet er iemand of die call centers ook in agadir zijn

groeten

Kanf

Kan iemand me een adres doormailen van callcenters in Casa? Zou willen werken in een callcenter in Casa of Rabat, maar vind niet echt waar ik terecht kan.

Groetjes!

Hey Casa, in welk callcenter heb je gewerkt? PM je me anders even?

Asalamu alaikoem allemaal,
Ik wil heel graag met mijn zoontje in Marokko gaan wonen en werken in de regio Casablanca/Rabat…Weet iemand een NL bedrijf in deze regio die openstaande vacatures heeft??
Alvast bedankt

Hey salina… Ik las je bericht en ik vroeg me af of je nog in marokko bent gaan wonen… zoja misschien kun je me er wat over vertellen… hoe het zit met werk etc…

Groetjes Youssra

Kontactel is op zoek naar nieuwe medewerkers voor in Casablanca, Tanger en Elhoceima.
Voor meerdere Nederlandstalige projecten zijn wij op zoek naar commerciële medewerkers die hun “fun halen uit het scoren”. Je belt outbound op zowel de particuliere of zakelijke markt. De werksfeer bij ons is open en informeel, het werkklimaat dynamisch en professioneel. Er zijn verschillende projecten, voornamelijk Business-to-Consumer projecten, waar je op kan worden ingezet en er wordt ook echt gekeken binnen welk project jouw kwaliteiten het beste naar voren komen!
Kontactel is gevestigd in meerdere steden waaronder Tanger, Casablanca en Elhoceima. Als je interesse hebt dan kan je CV naar ons sturen via [EMAIL=“recruitment@kontactel.ma”]recruitment@kontactel.ma

Weet iemand of er werk is in Rabat of nabije omgeving?

is er ook kans op een job in de streek ouarzazate - kalâa m’gouna? Ik spreek nederlands en perfect frans; ook engels en ik studeer op dit ogenblik darija. Heb (belgisch) diploma hoger onderwijs (regent wiskunde) maar heb steeds in verzekeringssector gewerkt.