Wat leuk om al jullie verhalen en plannen te lezen.
Zelf zou het me ook geweldig lijken om minimaal een half jaar in marokko aan de slag te gaan of eventueel langer.
Ik vroeg me af of iemand tipsheeft voor het vinden van bedrijven waar Nederlands of Engels de voertaal is en waar werk- of stagemogelijkheden zijn voor mensen met een afgeronde wo-opleiding bedrijfskunde…
Hoi
Het enige wat ik weet is dat er een aantal call centers zijn in Marokko o,a in Tanger Casa en Fes.Er zou in Rabat ook een moeten zijn maar dat weet ik niet zeker.
Ze zoeken nl mensen die ned spreken en je kunt er meteen beginnen. www.arendon.nl of stuur je cv naar [EMAIL=“shamsi@b2mcall.ma”]shamsi@b2mcall.ma t.a.v.Samir.en er is nog een in Tanger en die heet topshore, maar dan moet je die even opzoeken op google want ik heb het adres niet zo snel gevonden.Wat je ook kunt doen is op de forums kijken daar staat ook een oproep.
dank je wel… denk dat het moeilijk wordt maar inlichtingen doen kan nooit kwaad denk ik dan
ik zal even mailen naar het adres en vragen of hij misschien info heeft!
Sorry zie dat ik het email adres verkeerd geschreven heb.Het moet zijn [EMAIL=“Shamsi@b2mcorp.ma”]Shamsi@b2mcorp.ma of [EMAIL=“waterman_99@hotmail.com”]waterman_99@hotmail.com is naar dezelfde persoon.Zoals ik al zei moet je je cv sturen anders reageerd die niet. Laat me even weten hoe het afloopt met je sollicitatie,ben benieuwd.Succes!
Als je geinteresserd was in een baan dan moest je je cv meesturen.
Ik zelf woon nog in Ned ,maar ga in April vertrekken naar Marokko,voor een half jaar en daarna wil ik terug komen om mijn spullen op te halen en verder alles opzeggen hier in Ned.