Speciaal topic voor vacatures in Marokko

Nog steeds ben ik ook opzoek naar werk in marokko!
Ik wil heel graag die stap nemen en verhuizen! Dit jaar nog!!
maar het begint erop te lijken dat ik vanuit nederland niet veel kan regelen…
Heel erg jammer natuurlijk!

Maar misschien moet ik gewoon een ticket boeken en in marokko actief langs alle adressen gaan?

@Mona,

Mocht het met al de berichten op dit forum nog niet zijn gelukt om informatie te vinden en/of een baan te vinden in Marokko. Zou ik er niet eens aan beginnen om naar Marokko te komen.

Indien je de uitdaging wel denkt aan te kunnen: www.marokkowerkt.nl

:morocco:Ramadan Mubarak

De mailtjes die ik verstuur worden niet beantwoord en de reacties hier zijn ook best negatief… Toch blijf ik de positieve hoop erin houden…

Ik hou van uitdaging, dat is ook de reden waarom ik het in Marokko wil proberen… Dus ik zal de site even bekijken!! Thanks…

Allah y barek feek… :thumbsup:

Groetjes.

:morocco:

@Alleen; vanwege het grote succes en de vele aanmelding via info@marokkowerkt.nl, heeft het recruitment proces een vertraging opgelopen. Ook dankzij de Ramadan periode was het even stil bij de werkgevers. Er word op dit moment weer vollop gewerkt om de Nederlandstalige projecten in Marokko te vullen met jullie profielen.

De achterstalige CV’s en de daarbij behorende contacten zullen begin oktober weg gewerkt zijn. Mocht er dus nog niet gereageerd zijn, houd hoop en geduld aub :).

Nieuwe vacatures in Marokko kun je nog altijd vinden via www.marokkowerkt.nl.

Groeten,

Brainworx :zon02:

Beste Brainworx
Ik woon nu een maand in Rabat. Ben volop bezig met een job te vinden. Kan u mij daarbij helpen??

Groetjes

Saliha

Ik ben van plan om een jaartje te wonen en werken in Oujda, en ben dus ook op zoek naar werk in Oujda. Zijn hier mensen die daar wonen en werken, of iemand die weet waar werk beschikbaar is?

Kan je reageren op de forum of is het gesloten

Hallo,

Ik ben 23 jaar woonachtig in amsterdam ik zou heel graag willen werken en wonen in marokko, ik werk op dit moment als receptioniste in een hotel. Mijn zus is getrouwd en woont in Casablanca derb el foukara vlakbij sidi marouf zou graag daar in de omgeving of ergens anders willen werken.

*Hey Ingeborg ,

Heb je al iets gevonden ?
Ik ben zelf elk jaar 6 maanden zo nu en dan in me huis in marokko .
En ik moet zeggen vind het erg moeilijk om werk te krijgen daar , aangezien iedereen bijna frans als pre heeft!

Groetjes*
Chakib

erg moeilijk om in die buurten aan werk te komen , wel weet ik dat ze bij techno park in de buurt van sidi maarouf wel call centers hebben , weet alleen niet hoe ze heten !

*Hey Imane ,

Ik ben om de 6 maanden in oujda te vinden aangezien ik daar een eigen kledingzaak heb en dat even kom bekijken.
In het orientaalse gedeelte van Marokko is het gewoon echt moeilijk om aan een baan te komen ,
je zult het meer moeten hebben van de grotere steden!
groetjes
Chakib
*

Wat ik erg vreemd is dat er zoveel vacatures hier zijn…
en mensen die zogenaamd opzoek zijn naar Nederlands sprekende mensen…
Maar zodra je reageert/mailt… dan krijg je helemaal niets te horen…

Oke, ik begrijp dat het even duurt voor je een antwoord krijgt…
maar in elk geval iets van een bevestiging en een schattig van wat de wachttijd ongeveer is zou wel erg fijn zijn!!

hoi mona,

wat voor werk zoek je precies in marokko?
ik wil ook graag ooit in marokko iets starten voor mezelf…

zit zelf in de zorg en management en zou ene kant iets voor de mensen willen opzetten ivm gezondheidszorg en aan de andere kant lijkt me het zo cool om een eigen sportschool te hebben (heb sportopleiding gedaan) en ik kan tevens nederlands les geven en daarnaast dacht ik ook aan een europese hebbe dingetjes zaak…

dus je leest het heeeeeeeeeeeeeeel veelllllllllllllllll plannen maar de basis voor mij is dat ik gek ben op marokko!! ook al woon ik mijn leven lang in nederland

excuses voor slechte spelling (en ik wil nederlands gaan geven :slight_smile: )maar snel getypt

lijkt me wel leuk om te corresponderen,let me know

ben vaak in marokko overigens,als mijn baan het toelaat

liefs
sisiikke

Ik heb nu afgelopen week zelf een baan gekregen bij Tangis, callcenter in Tangier. Maar in Rabat heb je bijvoorbeeld Webhelp, grootste callcenter. En anders aanmelden inderdaad bij instanties voor het geven van Nederlandse les, die zitten zowel in Casa als Rabat…

Call In Out Zoekt Outbound Medewerkers

**Werkomgeving: **
Een belangrijke speler in de Marokkaanse callcenter branche heeft een prachtig gelegen vestiging in Fes. Samen met een gezellig team telefonisch verkopers ben jij verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling van ons callcenter. Door de goede werksfeer en leuke projecten is het hier plezierig werken.

Functieomschrijving:
In de functie van Commercieel Medewerker ben jij bij ons callcenter verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van verschillende producten en diensten aan particulieren en/of bedrijven. De projecten zijn gevarieerd en uitdagend. Het benaderen van potentiële klanten voor een van de grootste energieleveranciers. Bij ons callcenter bel je uitsluitend voor bekende kwalitatieve merken, wat het werk zeer aantrekkelijk maakt.

Wij bieden:
Waardevolle werkervaring door het opdoen van commerciële gespreksvaardigheden.
Een goede bonusregeling.
Training en een goede coaching.

Wij zoeken:
Minimale leeftijd 18 jaar.
Beschikbaarheid minimaal voor een jaar.
Een commerciële instelling, je moet verkopen leuk vinden.
Prettige telefoonstem en beheersing van AN.
Een MBO opleiding werk en/of denkniveau.

Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mail met telefoonnummer, cv. en motivatie aan
[EMAIL=“fao@callinout.com”]fao@callinout.com of telefonisch reageren naar 00212-535 653 980

Met vriendelijke groeten,

Farid

**Call In Out Maroc
Lot.N°1 Lotissement Wallili
Rue Douiette - Fès, Maroc
Tél.:+212 535 653 980

[EMAIL=“fao@callinout.com”]fao@callinout.com
[EMAIL=“farid.callinout@gmail.com”]farid.callinout@gmail.com
www.callinout.com**

wat ben je toch een…
ben al jaren werkzaam bij kontactel laat gewoon iemand even langs komen en een intervieuw geven aan de 150 man die hier werken
en stop met die onzin verhalen
de groeten van een kontactel medewerker TANGER
**Kontactel Services 2012
**Rue Moulay Abdellah 33,
5e etage 90000 Tanger, Marokk
**** (T): +212‐664393566
(F): +212‐539321674

WWW.kontactel.com **recruitment@kontactel.com

wat wil je nog meer zou ik zeggen EN aub GEEN SPOOKVERHALEN MEER VERTELLEN
**

hallo mireilleer,

je noemt instanties voor het geven van nederlandse les. ken je er een in casa?

Hoi Sissiikke,

Allemaal mooie ideen heb je daar!! Ik wil ook graag wat voor mezelf beginnen in Marokko, heb een aantal plannen in mijn hoofd maar wil voor ik begin met het uitwerken van die plannen toch even een tijdje in Marokko wonen en gewoon werken… Om een beetje een idee te hebben van hoe de dingen daar gaan! En welk idee het best zou uitpakken!

De meest voor de hand liggende baan is toch wel in een callcenter, aangezien ik de Franse taal nauwelijks beheers…
Of iets van Nederlandse taalles? Dat lijkt me ook super gaaf!!

Het liefst Rabat of Casablanca Maar dat is in principe geen probleem… Kan overal wonen, als k maar ergens fijn en veilig kan wonen!

Heb jij al succes geboekt bij het vinden van een baan in Marokko?
Het lijkt wel mission impossible!! Zoveel email adressen waar je je cv naar stuurt… maar geen enkele reactie… Niet eens een afwijzing!?

Je kan me mailen? Is wel een stuk makkelijker…

Mijn emailadres is Mona-louiza@Hotmail.com

Groetjes,

Mona-

Heej Siham,

Hoe is met je?
Jij was toch erg druk bezig met het regelen voor je dingen bij die Dell-callcenter in Casa?
Is dat gelukt? Hoe bevalt het?
Graag hoor ik van je!

Groetjes,
Mona-

hallo mona,

het gaat niet zo goed. ik heb wel een gesprek gehad met Dell en kon gewoon beginnen, maar ben nog niet klaar met regelen hier in nld. en moet nog een school voor mijn kinderen zoeken. en wat heb jij gedaan?
heb je gesolliciteerd bij Dell?
hier heb je mijn email, kun je makkelijker praten. [EMAIL=“tanger_casa@hotmail.com”]tanger_casa@hotmail.com