Ik had ergens in een topic hier wat gelezen over internationale scholen!!
Misschien is dat wat? Nederlandse scholen zijn er waarschijnlijk niet veel!!
Ik ben nog steeds in Nederland, en nog steeds druk opzoek naar werk in Marokko!
Ik had je een mail gestuurd met mijn prive mail, een hele tijd terug, maar heb niets meer van je terug ontvangen!!
dat klopt, die brainworx reageert helemaal niet, ze kunnen wel reclame maken, maar reageren op degene die het willen ho maar.
ik word er ook helemaal chagrijnig van
Ja, ik snap er ook niks van. Lijkt me sterk dat ze het zo druk hebben dat ze niet reageren. Het telefoon nummer op hun site klopt ook niet. En er is iemand in Rabat langs gegaan die wou kijken bij dat adres en die kon het niet eens vinden.
Ja dat lijkt er wel op ja. Maar 2 jaar geleden had ik ook gereageerd en ze waren zo sloom dat het op dat moment niet meer hoefde want ik deed toen een opleiding etc. Maar toen werd ik wel gebeld. En hij vroeg ook aan mij of ik al gebeld was en toen ik nee zei zei hij dat dat wel had moeten gebeuren. En als ik me van gedachten zou veranderen ik altijd nog kon mailen. En nu ineensā¦
nou ik ken die brainworx al een aantal jaren, vanaf 2008 ong. maar hij had steeds werk voor mij in Rabat, alleen ik zocht werk in casablanca. hij pushte zo erg dat ik niet eens wilde reageren. ik had toen die tijd mijn cv gegeven. en dat was het.
ik zou heel graag in Marokko werken en wonen, heb er een jaar vrijwilligerswerk gedaan en zou mij er graag nu volledig vestigen, maar daarvoor moet ik er wel kunnen werken⦠Ik heb al vanalles gelezen over callcenters waar ze nederlandstalige mensen zoeken, maar op verschillende forums ook al gelezen dat dit vaak niet zoān meevaller is. Ik heb een Master Arabistiek en Islamkunde en een Master in de Vergelijkende en Internationale Politiek.
Je hebt helemaal gelijk, maar niet iedereen woont in dezelfde stad, dus dat is een probleem, 2 niet iedereen heeft geld om iets te kunnen gebinnen voor zichzelf. en 3 je moet kijken of je eigen zaak goed gaat verdienen met zoveel werknemers.
maar ik zou het ook graag willen, maar moet wel nog sparen en dat kan ik niet doen als ik werkloos in nederland zit.
waar woon je vriend in Marokko?