beste mensen.
veel van jullie willen werken in casablanca maar weten de weg niet te vinden.
ik heb de weg al bewandeld en ben het een en ander tegen gekomen.
betreft goede en slechte call centers.
ik wil iedereen waarschuwen voor MR Kamal NKS als naam op dit forum.
blijf daar weg. toffe gast die jou gaat manipuleren.
je werkt bij hem zonder contract basis dus je hebt geen poot om op te staan.
hij beloofd je 10 euro per uur. die zal je in het begin krijgen. maar na verloop van tijd krijg je de helft en zegt ie morgen over morgen
en voor dat je het weet werk je 3 maanden zonder uit te betaald te krijgen.
die ene driss is nog erger.
die buit jou uit en laat jou in de kou staan. in marokko kennen ze geen ww of bijstand en de huur loopt gewoon door.
ik wil met iedereen mijn ervaringen delen.
ik werk nu in casa bij kontactel.
in tegenstelling met de andere is dit het paradijs op aarde en die andere kwakzalvers de hel.
Kontactel is één van de grootste facilitaire callcenters in Marokko… De afgelopen 7 jaar hebben we intensief gewerkt met Franse en Spaanse opdrachtgevers op zowel in- als outbound projecten. Sinds 1 jaar werken wij een Nederlandse afdeling met zeer interessante opdrachtgevers en enthousiaste collega’s. Momenteel zijn we bezig een nieuwe vestiging in El Hoceima te openen.
Wij zijn op zoek naar telemarketingmedewerkers voor onze vestigingen in Tanger en El Hoceima.
Voor de afdeling Outbound zijn we op zoek naar enthousiaste, commerciële telemarketingmedewerkers die niet bang zijn voor een uitdaging. Voor diverse projecten benader jij prospects met als doel om producten/diensten aan te prijzen en te verkopen.
Binnen onze organisatie heerst een open en professionele cultuur met volop ruimte voor persoonlijke inbreng en ontplooiing.
Herken jij jezelf in de volgende punten?
[ul]
[li]Commercieel [/li][li]Prestatiegericht [/li][li]Eigen initiatief [/li][li]Teamplayer [/li][li]Loyaal[/li][li]Enthousiasme [/li][li]Goede sociale vaardigheden hebben [/li][/ul]
Wij bieden
Een zeer goed salaris van 9.800 Dirham in Tanger en El Hoceima. Wij bieden leuk en afwisselend werk aan in een moderne omgeving. Daarnaast bieden wij trainingen aan en je krijgt een vast contract aangeboden volgens de Marokkaanse wetgeving.
Heb je geen huisvesting in Tanger en El Hoceima? Dan regelt Kontactel het vinden van een geschikte woning voor jou vlakbij werk.
Heb je plannen om in Marokko te gaan wonen en werken? Woon je al in Marokko en ben je op zoek naar een baan? Wil je tijdelijk gaan werken in Marokko? Neem dan snel contact op met ons.
Stuur je CV en je motivatiebrief naar [EMAIL=“recruitment@kontactel.ma”]recruitment@kontactel.ma en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!
dit alles wat je hier boven leest is op contract basis en legaal. etc met loonstroken alles er op en er aan. volgens de marokkaanse wet.
we hebben collegas nodig. we zijn nu 15 man sterk en we hebben nog genoeg plaats.
je kan kiezen uit de volgende steden
casablanca
tanger
hoceima