hallo,
ik zou ook heel graag meer info willen over Nks
heb ook plannen om te verhuizen naar casa.
MVG fatima
[EMAIL=“ahmidouche_fatima@hotmail.com”]ahmidouche_fatima@hotmail.com
Voor degene die geinteresseerd zijn om in marokko/rabat te werken, is er een mooi kans om dit te verwezenlijken. NBM-callcenter (www.nb-management.com) zoekt nieuwe nederlandstallige agenten.
Als u geïnteresseerd bent stuur dan u CV naar natacha.matt@hotmail.com en wij nemen dan z.s.m contact met u op.
Assalamu Alaikoum Wr Wb Rosalientje,
Kun je wat meer vertellen over NBM? Is het pas net gestart? Wat zijn de arbeidsvoorwaarden? Jullie zitten in Rabat, bij Tour Hassan?
Insha Allah kun je meer informatie plaatsen hier.
JazzakAllahu Khayran, Ameen.
Assalamu Alaikoum Wr Wb
als je meer informatie over ons bedrijf wil weten, dan kun je terecht gaan naar ons website www.nb-management.com
en voor de arbeidsvoorwaarden, wij bieden eerste een contract voor een jaar; en daarna een contract onbepaalde tijd. voor de mensen die uit nederland komen en die zij geen familie in de omgeving van rabat hebben, dan regelen wij een woning voor hun. interessant salaris met premies.
Dankjewel voor je reactie.
Kun je vertellen wat het salaris inhoud? Hoeveel Dh per maand?
En jullie regelen een woning? Is dat gratis dus een gezamelijke woning of is het een eigen woning?
Hoop van je te horen.
Assalamu Alaikoum Wr Wb
ps ik zie op de website appels incoming. Betekent dat dat het hier om Inbound projecten gaat of is de Nederlandse afdeling outbound?
Dankjewel voor de informatie
Momenteel we doen alleen maar de outbound projecten.
Assalamu Alaikum,
Wie heeft er ervaring met NB Management in Rabat Hassan? Of wie kent het bedrijf? En wie kent Satisfaction callcenter in Rabat? Insha Allah kunnen jullie je ervaring delen. Of misschien wel een ander callcenter in Rabat.
Dag rosalientje,
Probeer enkele malen op jullie site te komen maar die is er niet meer.
Wil ook in Marokko [Rabat] werken maar weet nog niet hoe of wat.
Hoop dat jij of iemand anders verder kan helpen.
hallo; als je nog interess heeft om in marokko te werken je kunt altijd kontakt met me opnemen via email natacha.matt@hotmail.com
de groeten
heb je geprobeerd te mailen rosalientje maar krijg je niet te pakken.
misschien kan jij mij toevoegen? [EMAIL=“bram_b_1977@hotmail.com”]bram_b_1977@hotmail.com
Voor juni, juli en augustus 2010 is ASTVS (association de sud du travail volontaire et sociale) op zoek naar vrijwilligers die zich willen inzetten voor verschillende projecten in het Zuidoosten van Marokko (Errachidida). De mogelijkheden zijn het geven van Engelse of Franse les, het organiseren van activiteiten voor kinderen en het schilderen van scholen. ASTVS organiseert een introductie en verzorgt daarnaast accomodatie en eten (bijdrage van vrijwilligers is e180). De projecten duren 3 (activiteiten en schilderen) of 4 (lesgeven) weken. Gedurende deze tijd worden door de organisatie verschillende excursies aangeboden, zoals een uitstapje naar de woestijn en het bezoeken van steden als Fes, of Marrakech. Ook bestaat er voor vrijwilligers de mogelijkheid om Arabische lessen te volgen. Email: [EMAIL=“info@astvs.org”]info@astvs.org Of klik hier voor onze website (www.astvs.org).
niemand?
Heey is het alleen in de zomer? Kun je me meer informatie pm-en.
Hallo allemaal,
Wij zijn op zoek naar Nederlandstaligen die graag in Rabat willen werken als Call Centre medewerker.
Het gaat in eerste instantie om een Outbound project. Als het werk goed is verricht krijgen wij daarna een leuke opdracht binnen (email support, geen calls)
Wat verwachten wij van u ?
-goed Nederlands in woord en geschrift
-commercieel ingesteld
-serieus en motivatie
-beschikbaarheid
De arbeidsvoorwaarden zijn te bespreken (volgens marokkaanse Call Centre CAO, contract obv 44 uur per week).
Kandidaten die werkelijk interesse hebben (geen vertrouwelijke informatie via internet verstrekt zal worden) kunnen via dit forum contact details doorsturen.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met de geschikte kandidaten op.
Bedankt voor uw vertrouwen.
Salaamoe aleikoem beste broeders en zusters.
NKS = NIET DOEN
Ik wil graag mijn ervaring met jullie delen die ik heb opgedaan met NKS.
Allereerst moeten jullie weten dat het een zwart bedrijf is. Je hebt illegaal werk, je verdient dus zwart en dit is zo tussen de 7 en 10 euro per uur.
Ik heb onderzoek gedaan en het blijkt dat NKS werkt voor het Belgische NID, Nationaal Instituut voor Data verzameling (www.nid.be).
Over dit bedrijf: Ondanks dat zij zich voordoen met “WE VERZAMELEN ENKEL GEGEVENS. WE VERKOPEN DUS NIETS!!!” moet er toch geld verdiend worden. Hun verzamelen data voor bedrijven ofwel concurrenten om onderzoek te doen hoe de concurrent het precies doet en wat de mensen daar van vinden. Uiteindelijk wordt hierdoor dus de concurrent wijzer en gaat zijn geld dus verdienen door nieuwe zieltjes te winnen.
Je moet enquêteren over bijvoorbeeld: films, sigaretten, banken, magazines, politieke opinies enzovoorts. Al met al waren er geen ‘studies’ die Halal werk voor jou opleveren.
(Deze studies worden namelijk gebruikt door de concurrent om te VERKOPEN!)
Wat betreft de persoon die dit zwarte bedrijf runt in Casablanca: Hij noemt zichzelf Kamel en is 26 jaar oud. Hij heeft marketing gestudeerd en verdiept zich erg in psychologie. Waarschuwing dus: dit maakt hem dus zeer gevaarlijk! Hij weet zijn kennis zeer goed toe te passen in de praktijk en probeert het onderste uit je te halen door je diepgaand te manipuleren. Dit is echt een serieuze waarschuwing omdat ik het zelf ook heb ervaren en samen met mij nog anderen! Deze persoon is mij nog geld schuldig die ik had gegeven voor een laptop (5000 MDH). Ik heb hem heel vaak achterna gezeten maar ik heb mijn geld nog steeds niet terug; terwijl ik hierdoor in problemen ben gekomen met mijn gezin.
Nog een opmerking is eigenlijk ook dat ik vernomen heb van enkele medewerkers die noodgedwongen daar nog aan de slag blijven: dat zij nog hun salaris van enkele maanden nog niet of niet geheel ontvangen hebben. Kamel probeert er ook bij hun maar steeds onderuit te komen met smoesjes en excuses.
Iemand die hidjra wilt maken en dacht om bij NKS in Casablanca te gaan werken, doe het niet, adviseer anderen het niet te doen en mijn reactie goed na te lezen. Je kan beter een beroep leren om in Marokko goed te overleven Insha Allah.
Tevens zijn er ook andere callcenters in Marokko maar bijna overal hoor je problemen dat er niet correct uitbetaald wordt. Zoek dit dus eerst goed uit en wees voorzichtig en handel niet te snel.
Moge Allah SWT over jullie waken en ons allen standvastig maken aan de Waarheid.
Vergeet ons niet in jullie dua!
Wassalaamoe aleikoem wa rahmatoellahie wa barakatoe.
Hoi fruitvlieg,
ik waardeer je reactie zeer en ik ben momenteel hier in de groep aan het gooien of er een mogelijkheid is om dit soort berichten meteen te verwijderen. Ik merk dat dit forum er een beetje door overspoeld wordt en het is niet de bedoeling dat er misleidende reclame hier geplaatst wordt.
Groetjes lotte