graag had ik wat info gehad over andalousie met de kerst
Dat is wel een erg brede vraag…Kun je iets specifieker zijn zodat we je verder kunnen helpen.
HALLO
wel ik zou willen via madrid richting Andalousie gaan tot in gibraltar.
denk van rond de kerst in sevilla te staan
bedankt voor de reactie grts
ps zyn er daar camper parkings die veilig zyn?
hallo
zou willen van in madrid door ryden tot sevilla, met de kerst zou ik rond sevilla zyn
ps zyn daar veilige camperparkings
bedankt
Er zijn in Spanje niet veel plaatsen waar je met je camper kunt overnachten buiten de reguliere campings. Bovendien wordt er gewaarschuwd dat de kans op inbraak in sommige plaatsen groot is.
Op deze link staat een lijst met plekken waar je met je camper kan staan gedurende een bepaalde periode (meestal alleen overdag).
Helaas is deze pagina alleen in het spaans.
http://www.vayacamping.net/areas.asp?par1=AND&lang=
Uit eigen ervaring: ik zie regelmatig campers op parkeerterreinen (vnl buitenlandse) hier in Sevilla, aan de overkant van de Guadalquivir op Cartuja is een plek waar altijd wel een aantal campers overnachten. Is het veilig? Ik denk het wel, zorg er wel voor dat je niet op de verkeerde plek gaat staan (bijv. bij het stadion van Real Betis daar vlakbij liggen de ook in NL bekende en zeer beruchte 3000 Viviendas).
Sevilla heeft overigens geen camping meer.
dag
in ieder geval bedankt, is het dan zo onveilig in sevilla, en dat in de winter
in ieder geval bedankt, is het dan zo onveilig in sevilla en dan nog in de winter
hallo
heb nog een vraagje.
zou het een goede optie zyn om op een camping in dos hermanas te gaan staan, is er daar goede verbinding naar sevilla
grts
Sevilla is net zo onveilig als Amsterdam, Londen of Parijs. Let wel Sevilla heeft meer inwoners dan A`dam en net zo als in ALLE steden ter wereld zijn er ook in Sevilla buurten en plekken waar je beter niet kunt komen. Las 3000 viviendas is zo´n buurt, net als el Vacie, daar komt ook geen enkele sevillaan…
Van Dos Hermanas naar Sevilla kun je met de bus gaan:
hallo
dus op camping gaan in dos hermanas is een must
Zoals gezegd: er zijn genoeg mensen die in Sevilla met de camper overnachten, het is maar net wat je zelf wilt. Ben je gewend om “langs de weg” te staan dan kan dat ook in Sevilla. De kans dat je in een verkeerde buurt terecht komt is niet zo groot en ik neem aan dat je een plekje zoekt waar ook andere campers staan. Nogmaals Sevilla is een stad met pak weg 700.000 inwoners (meer dan 1 miljoen met de randgemeentes) dus erg groot.