Hoe overnacht jij het liefst in Spanje? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Ik verblijf in mijn eigen huisje en als we op vakantie gaan dan in de caravan.
Sevilla is ook een prachtige stad.
Waarschijnlijk gaan we er in mei/juni weer naar toe!
ik verkies het gemak van een vakantiewoning buiten het hoogseizoen voor de aangename temperaturen, de lagere prijzen zijn eveneens meegenomen. Ik heb niet zoveel tijd maar ik zou graag even met mensen van dit forum af spreken (ginder dus) om gedachten uit te wisselen.
groet
Harry
In een B&B meestal.
Zijn zelf bezig er eentje te openen in Spanje in de loop van volgend jaar
Pas maar op, Sevilla is erg verslavend!!
Als je vragen hebt hoor ik het wel.
Weet jij daar in de buurt een mooie/goedkope camping? Weet niet meer precies waar wij vorig jaar stonden.
We wilden toen graag naar het Park Nacional de Donana, maar helaas dat kon alleen maar, volgens een vvv, op zaterdag. Is dat altijd zo?
Het liefst overnacht ik in een tent, maar in het na-, voor- en winterseizoen overnacht ik het leifst in een jeugdherberg
Ik zou het liefst bij een gastgezin logeren, kwestie van de echte taal te leren.
wat een leuke vraag,ik had de onderste,namelijk anders ingevuld,en dat heb ik gedaan opdat ikd adelijk mijn eigen backpack boerderijtje heb,en hoop dan eigenlijk dat ik het heel druk krijg,voor de prijs met een ontbijtje voor 9 eurie per nacht,… en per app voor pa ma en de kids 25 euro all -in moet het storm gaan lopen.
ben benieuwd hoe dit gaat lopen wel!!
veel leesplezier
frank
Sevilla stad heeft geen camping meer, vroeger was er een bij het vliegveld maar die bestaat sinds een jaar of 4 niet meer.
Je zou wel bij Doñana kunnen camperen, dan zit je ook aan de kust, Sevilla is te doen met de auto (een uurtje rijden).
Camping Rocio Playa is een optie:
http://www.campingrocioplaya.com/Ingles/camping.html
of Camping Doñana:
Deze camping ken ik zelf en is prima (erg groot), een probleem is echter de enorme overlast van muggen die door je kleren heen steken (wij hadden hier erg veel last van in oktober, ik weet niet of het in mei anders is).
Meer info over Doñana:
Een andere optie is naar de kant van Jerez gaan en Doñana bezoeken met een boottocht die vanuit Sanlúcar de Barrameda vertrekt:
http://www.visitasdonana.com/Visitas-a-Donana-en-barco-g-9483.htm
Dan zou je een camping bij Chipiona kunnen zoeken:
*Camping Pinar de Chipiona
*Camping Punta Candor in Rota
Of nog iets verder naar beneden in Conil, daar zijn campings in overvloed, met name La Rosaleda is een erg goeie (niet goedkoop).