Camper twee weken achterlaten in de buurt van Barcelona airport

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een plekje niet te duur maar ook weer niet op de openbare weg om mijn camper voor twee weken achter te laten terwijl ik naar Nederland ga. Het liefst in de buurt van Barcelona airport.

Zij staat nu in Grasse (Zuid Frankrijk) en daar vlieg ik 20 oktober heen en wil haar dan naar Barcelona rijden. Ik wil daar 27 oktober aankomen en dan 29 oktober weer naar Nederland terug te vliegen. Dan wil ik 10 november weer terug zijn in Barcelona om 12 november op mijn gemak naar Sevilla te rijden en van daar uit heen en weer te reizen.

Misschien dat hier mensen zijn met goede suggesties?

Het is maar een klein campertje 4.5 meter lang en 3 meter hoog, alleen als ik haar op straat zet ben ik bang dat er iemand anders dan ik in woon als ik terug kom :slywink:

In Barcelona geen idee. Als je hem tzt in Sevilla wilt stallen dan kan ik je wel helpen

Mag bij mij naast het huis ook wel. Zal er goed op passen. Even ver van Barcelona als Sevilla.
Misschien beter dit proberen: http://www.nauticaravan.es/en/parking/

???

Hoi Corberana,
Ik ben ondertussen richting Sevilla aan het rijden en ben erg benieuwd naar naar jou mogelijkheid in Sevilla? Ik had zelf al Parking Caravana gevonden, maar als jij nog een ander weet?
Ik hoor het graag van je en alvast bedankt :slight_smile:

Autocaravanas Hidalgo in Alcala de Guadaira is een mogelijkheid. Hymer & Bürstner dealer met werkplaats en grote parking. Je kunt kiezen tussen overdekt of onoverdekt parkeren, 24 uur bewaking. Stuur me even een privéberichtje als je meer wilt weten