Ik heb een vraagje. Ik en mijn vriend willen deze zomer 3 weken naar Marokko of Zuid Spanje of allebei. We kunnen eigenlijk niet kiezen.
Is er iemand die wel eens beide heeft gedaan? Ik zag laatst op 3 op reis namelijk dat Dennis beide landen aan deed.
Is het een leuke combinatie of toch kiezen voor 1??
vorig jaar via Zuid-spanje naar Marokko geweest met eigen auto. We hadden toen 5 weken vrijgenomen. Om een combinatie van beide te doen is 3 weken erg kort. Alleen al in Andalusië kun je 6 weken makkelijk vol maken. Hetzelfde geldt voor Marokko. Hoe ga je door Marokko reizen? Als je met de auto gaat moet je ook nog redelijk ver rijden voordat je bij het mooiste deel komt. Ook zijn de wegen niet overal zodanig dat je snel kunt rijden.
Groet Karin
Hallo Pascal.Tja moeilijke keus afhankelijk wat je wilt/zoekt?Kultereel of relax of beiden kan ook.Beide landen/gebieden zeer mooi en boeiend,hebben wij diverse malen gedaan met auto+caravan en oversteek via Algeciras.Zorg i.i.g dat jullie wagen tiptop in orde is en dat de airco werkt,want temperaturen van boven de 40’C is gèèn uitzondering.Daartegen kan de nachten in het binnenland van Marokko soms behoorlijk koud zijn in deze tijd!Wij hebben als verste plaats Agadir aangedaan:heel mooi,modern en zalig strand.Doch trek,zoals eerder vermeld,zeker 4 weken uit om iets te kunnen doen in beide landen.Fijne reis!:dag: