Spaans leren in Spanje

Hoi, ik ben Sam en nieuw op dit forum.
Binnenkort ben ik 4 weken vrij en het lijkt me leuk om Spaans te leren in Spanje. Het lijkt me leuk om daar samen met iemand naartoe te gaan, dat maakt de stap iets minder groot! Uiteraard wil ik daar ook genieten van wat Spanje nog meer te bieden heeft zoals, lekker eten, terrasjes, strand en uitgaan. Ik hoor het graag als iemand interesse heeft.
Het zal dan gaan om de weken 29 - 32. Het hoeven niet perse 4 weken te zijn. Ik zag bij het zoeken dat er al cursussen zijn vanaf 2 weken.
Wel lijkt het me handig (als het klikt) elkaar van te voren te bellen/mailen/ontmoeten.

Ik hoor het graag.

Groetjes Sam

Je kan toch beter gewoon gaan en kijken met wie van je klasje het klikt?
Maar als je echt goed Spaans wilt leren, kun je het beste alleen met Spanjaarden proberen om te gaan.

Je leert heel snel mensen kennen daar. Ik ben afgelopen jaar alleen geweest naar Valencia maar taalscholen organiseren buiten de cursussen veel activiteiten waarbij je mensen leert kennen. Ik heb ook veel mensen leren kennen in mijn appartement en mensen die weer bij mijn huisgenoten in de klas zaten. Als je meer info wilt stuur me een berichtje!

In Valencia heb je de Taronja. Bij Taronja komen wel redelijk wat Nederlanders. Taronja is een hele moderne school, met een staff die veel activiteiten organiseert. Paella Party op Maandag, dinsdag is TANDEM (taaluitwisseling), Woendag is gratis kooklessen van Chef Nando en in de rest van de week varieert het, misschien een trip naar Barcelona om een voetbal wedstrijd te kijken en voor de dames die dat niet hoeven kunnen gwn gaan shoppen in Barcelona!!

hier is er een website als je interesse hebt: