Spaans Cursus in Spanje

Een vriendin van me heeft een Spaanse cursus in Spanje gedaan en dat is zo goed bevallen dat ze komende zomer weer gaat. Vorige zomer was ze in Barcelona, nu gaat ze naar Sevilla. Ik zou haar graag een cadeau wllen geven dat met deze stad te maken heeft, maar aangezien ik Sevilla niet ken en niet op de hoogte ben van de gewoontes en gebruiken die men daar heeft zou ik graag jullie ideeën willen horen! Dus: een leuk cadeau (wel een beetje betaalbaar) voor m´n vriendin, moet met Sevilla te maken hebben en liefst niet te groot zodat ze het mee kan nemen. Thanks!

Pff, het eerste wat me te binnen schiet is een abanico, oftewel een waaier. En dan wel een spaanse en geen chinese…
Dat is makkelijk mee te nemen en is typisch sevillaans: (bijna) alle vrouwen hebben een waaier in hun tas.

In Valencia heb je de Taronja. Bij Taronja komen wel redelijk wat Nederlanders. Taronja is een hele moderne school, met een staff die veel activiteiten organiseert. Paella Party op Maandag, dinsdag is TANDEM (taaluitwisseling), Woendag is gratis kooklessen van Chef Nando en in de rest van de week varieert het, misschien een trip naar Barcelona om een voetbal wedstrijd te kijken en voor de dames die dat niet hoeven kunnen gwn gaan shoppen in Barcelona!!

Accomodatie kan ook geregeld worden door Taronja

hier is er een website als je interesse hebt:

Dit heeft niets met het bovenstaande te maken! Vaya tela…dit riekt naar reclame…