Spaans Leren In Guatamala!

Hallo allemaal,

In februari ga ik drie maanden naar Guatamala!! Hier heb ik erg veel zin in. De eerste twee, drie weken wil ik een cursus spaans volgen in Antigua. Nou heb ik via internet heel veel scholen gevonden, maar ik zou graag van iemand die dit ook gedaan heeft horen naar welke school hij/zij geweest is en of deze beviel??? Het is namelijk erg moeilijk kiezen. Ik hoop dat er mensen zijn met leuke ervaringen!!!

groetjes

Ruth

Hoi,

Kben zelf vorig jaar 3 maanden in Antigua geweest en heb al die tijd bij Sevilla gestudeerd. IS zeker aan te raden ik heb daar in ieder geval goede ervaringen gehad maar voor iedereen kan dat anders zijn natuurlijk. Als je meer wilt weten mail mij dan maar op jjwgdekkers@home.nl

Grtz,

Joachim

Hallo Ruth, ik wil in dezelfde periode naar Guatamala! Ik ben benieuwd naar jouw plannen! Ik weet zelf niet goed of ik met een organisatie zal gaan of niet.
Groetjes Inge

Ik ben ook van plan die kant op te gaan. Eerst wat spaans leren in Antigua en dat afsluiten met vrijwilligerswerk in een ziekenhuis. Daarna wil ik eigenlijk richting Mexico trekken om daar nog een maand te reizen, waarschijnlijk richting Yucatan…

Misschien kun je mij in ieder geval op de hoogte houden als je besluit te gaan…Ik ben erg benieuwd hoe het met de veiligheid zit daar, hoor verschillende verhalen maar wil me er eigenlijk niet door laten afschrikken. Heeft misschien iemand anders hier nog een idee van??

Groetjes! B)

Hoi Ruth en Inge (en alle anderen die naar o.a. guatamala gaan),

Ik ga ook in februari naar Guatamala om spaans te leren en dan een vrijwilligersproject te zoeken. Zullen we ideeen uitwisselen?
Mail me gerust: dorienclaessen@yahoo.com.

Misschien tot schrijfs! Dorien