Spaans Leren Bij Zamora Academia In Guatemala!

Hallo!

Ik ben zelf voor de 2e keer in een jaar tijd teruggekeerd naar Antigua in Guatemala!
Behalve dat Antigua een heel gezellig koloniaal stadje is met leuke restaurantjes en een prima uitgaansleven is Antigua ook absoluut the place to be om spaans te leren en om je nuttig te maken als vrijwilliger op verschillende projecten.
De school Zamora Academia ligt een paar blokken van het parc central af, de ontmoetingsplaats voor studenten en toeristen!
Binnen een paar weken zal je priveleraar ervoor zorgen dat je vloeiend spaans spreekt.
Ook raad ik je aan om vrijwilligerswerk te gaan doen op een van de projecten die samenwerken met de school, het is heel dankbaar werk en je krijgt niet vaak de kans om in een weeshuis te gaan werken!
Op school worden ook diverse activiteiten georganisseerd en je kan ook salsalessen volgen.
Ik zelf verbleef destijds in een gastfamilie en dat is me ontzettend goed bevallen, je krijgt je eigen kamer en samen met de andere studenten in huis eet je samen met de familie zodat je de spaanse taal sneller oppikt!
De website is

www.learnspanish-guatemala.com

SUCCES!!
Marije