In september ga ik naar Guadalajara om daar 10 weken Spaans te leren bij CEPE (onderdeel van de universiteit). Zijn er mensen die ervaring hebben met CEPE (in Guadalajara)?
gr. Manon
In september ga ik naar Guadalajara om daar 10 weken Spaans te leren bij CEPE (onderdeel van de universiteit). Zijn er mensen die ervaring hebben met CEPE (in Guadalajara)?
gr. Manon
Beste Manon,
Wij hebben hier op dit moment een student op onze school die ook gestart was met een spaanse cursus bij de Universiteit bij CEPE. Zij was erg ontevreden en is gestopt en daarna bij ons begonnen. De voornamlijkste klachten die ze daar had was dat de klassen erg groot waren. Ze hadden twee klassen. Een van 15 studenten groot en één van 20 studenten groot. Verder werd er erg veel engels in de lessen gesproken en zaten er verschillende niveaus in dezelfde klas. Indien je wilt kan ik je haar email adres geven. Ze is een amerikaanse dus indien je vragen aan haar hebt zou je die in het engels moeten stellen.
Groeten,
Wouter
Hoi Wouter,
bedankt voor je reactie. jammer dat het niet zo positief is, maar ja.
weet je toevallig of zij op de campus heeft gewoond & zoja, hoe haar ervaring hiermee was?
Was zij trouwens beginner of sprak zij al redelijk Spaans?
Haar emailadres zou ik wel willen hebben.
Groeten Manon