In Mexico spreken veel mensen, op de toeristische gebieden na, niet goed Engels. Hoe goed kun jij je verstaanbaar maken in Mexico? Ken je maar een paar woordjes of komt het Spaans er vloeiend uit?
Stem hierboven en licht eventueel je antwoord hieronder toe!
4 weekse cursus spaans in Playa del Carmen gehad. Afgelopen jaar tijdens mijn studie spaans gehad. En afgelopen mei, een 3 weekse studiereis in Cuba gehad waar we nog 1 week spaanse les in Havana hebben gehad.
Ik versta het allemaal wel redelijk (zelfs de cubanen), maar praten gaat me nog minder goed af.
Ook ik ga 23 oktober weer terug naar Mexico, nu helaas maar voor 10 dagen. Hoop binnenkort voor een langere periode te kunnen gaan, om ook echt daadwerkelijk aan mijn Spaans te gaan werken, zodat het makkelijker wordt om werk te gaan vinden daar.
Dan zitten we inderdaad in hetzelfde vliegtuig, want ik vlieg ook met Martinair.
Hoop dat het lekker rustig is, zodat ik 3 stoelen tot mijn beschikking heb net zoals de vorige keer! Haha dan vliegt de tijd wel voorbij.
Zou niet slecht zijn maar ik gaat er maar niet vanuit ken t alleen maar meevallen!
Ga vandaag maar beginnen met alles beetje inpakken! 56 kg mag mee!:dope: