Heeft iemand ervaring met Tunesië in februari? Ik wil nl graag in de voorjaarsvakantie met een vriendin naar Karthago el ksar (Sousse).
Wat is het weer dan?
Kunnen we dan verwachten dat alle toerisme stil ligt?
Kunnen we wel gewoon lekker zwemmen?
enz.
Ik ben afgelopen februari geweest met een vriendin van me, in hotel sahara beach in Monastir, dat ligt er niet ver vandaan en we hebben een heerlijke tijd gehad!
Het weer kan wisselvallig zijn maar wij hebben ook dagen gehad dat je gewoon in je korte broekje en hemdje naar buiten kon en dus ook kon zwemmen,
Het toerisme lag zeker niet stil, het was wel een andere doelgroep dan in het hoogseizoen, vooral oudere mensen die komen (maar gelukkig geen russen en polen die komen genieten van eht all inclusive concept). De medina ed waren gewoon open. En het is zeker een aanrader, het weer is gewoon fijn voorjaarsweer in feite( Zoals wij dat in Nederland kennen) En je kan een stuk rustiger winkelen dan in het hoogseizoen. Ook zie je meer van het land zelf en de mensen daarbij, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van de bus zie je een hoop scholieren etc. Excursies ed zijn er gewoon maar niet zovaak als in het hoogseizoen maar wel minstens 1 x per week!
Kortom een echte aanrader, wij gaan zelf in de caranvalsvakantie weer, dus misschien tot dan!
Succes ermee,
Groetjes Merel