Februari In Hammamet

Hoi Allemaal!

Ik ga aankomende Februari weer naar Tunesië. JEEJ ik weer blij.

Ik ga naar Hammamet, ik ben hier al een paar keer eerder geweest, het zelfde hotel ook (Chich Khan) , maar nooit in Februari.

Wie weet er iets over de maand Februari, qua weer bijvoorbeeld.
Is er dan veel regen/zon/koud/warm …
Zijn er veel dingen gesloten?omdat het geen hoogseizoen is…
De nieuwe medina bijvoorbeeld in Yasmine-Hammamet, is die open?
Ik weet dat veel mensen op het strand etc. pas weer gaan werken in Maart, omdat er verder weinig te doen is, en het natuurlijk geen strandweer is.

Wie o wie heeft er voor mij wat informatie, of leuke tripjes die goed te doen zijn in Februari?

Zijn er misschien nog meer mensen die ook in Februari naar Hammamet gaan?

alvast bedankt!!
Groetjes Froukje

:smiley: Hoi Froukje,

Voor als je in februari gaat, zou ik wel rekeninghouden met evt. wisselvallig weer. Vooral 's avonds en 's nachts kan het echt wel koud zijn.
Overdag kun je dus eigenlijk wel van alles verwachten. Daarbij is het dan wel ideaal weer om uitstapjes te gaan maken, naar bijv. de souk in Tunis, Sidi Bou Saïd, Carthago, etc. (voor het geval je daar nog niet geweest mocht zijn).
Of de medina in Hammamet-Yasmine is geopend weet ik niet. Misschien is het een idee om een auto te huren en zelf een route uit te stippelen met bezienswaardigheden.

Succes er mee !! :wink:

:slight_smile: Groetjes, Roma :slight_smile:

Dank je voor je reactie!

Ik ga samen met mijn moeder, en we willen alletwee graag een keer naar Carthago, dus dat is misschien een goed plan. Sidi Bou Saïd ben ik al geweest, was erg mooi!! weinig leven want t was in de tijd van de ramadan, maar heel leuk om te zien.

Ok, wel iets warms aan kleding mee dus.das ook handig om te weten;)

Een auto huren is ook leuk, maar ik heb het idee dat dat vrij prijzig is. in iedergeval via het hotel wel geloof ik??klopt dat?

nou bedankt voor je info :smiley:

Groetjes Froukje

Hallo Froukje,

Kijk even op de site van CAMELCAR , dan krijg je een beetje een idee van de prijzen ! Prijzen zijn altijd onder voorbehoud.

Groetjes,
Pittie

bedankt voor de link naar deze site!
Handig, nou hebben we inderdaad een beetje een idee:)

thanks!

groetjes Froukje