Ik heb nog nooit gevlogen en wil met een vriend in november op vakantie, en tunesie lijkt ons wel wat. Foto’s die ik op internet heb zien staan en de verhalen die je leest zijn vrijwel allemaal positief. En voor een 1e keer vliegen is het ook niet al te lang. Is deze tijd van het jaar aan te raden en waar is het leuk in tunesie ook qua uitgaan.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Hoi,
kijk voor meer informatie ook een op beide groepn van en over Tunesie/Djerba, daar kom je heel wat te weten en kun je ook vele foto’s bekijken.
http://groups.msn.com/DjerbaGroep
http://groups.msn.com/Tunesievannu
Het is in november goed te doen als ik het op Djerba altijd warmer dan in bijv. Sousse en omstreken
hoi,
ik zou wat later gaan want het is er nu wel extreem warm, wij gaan zelf in september en dan heb je nog warme temperaturen. ook is het nu heel erg druk.
zelfs in oktober schijnt het er nog heel lekker te zijn.
groetjes bianca
Hoi,
Het hangt er een beetje van af wat je van je vakantie verwacht,
Als je gaat voor zon en zee zou ik je eerder aanraden om in september te gaan. Als is het best wel mogelijk dat je ook in november nog enkele warme dagen hebt.
Als je graag leuke uitstapjes maakt en de hitte een beetje wil vermijden is november wel een geschikte maand.
Hou er wel rekening mee dat dit jaar de ramadan in november valt, dan is het op straat wel een stuk rustiger. (Geloof dat de ramadan ongeveer tot 14 nov duurt)
hartstikke bedankt voor de reacties.
Wij houden er niet van als het over de 30 graden is maar een graad of 25 vinden we wel lekker en als we dan toch ook op t strand kunnen liggen en misschien zwemmen in de zee zou dat ideaal zijn.
Een ander vraagje, wat adviseren jullie ons wachten tot in september op een last minute of nu al boeken??
Hoi,
Een lastminute lukt meestal wel als je geen bepaalde voorkeur hebt wat plaats en/of hotel betreft.
Ook als je vanaf andere luchthavens kunt vertekken wil het nog wel eens schelen in prijs. Let ook op de promotie aanbiedingen van bijv. Thomas Cook of Jetair. en zo zijn er nog wel een paar te noemen ook vanuit Dusseldorf
En wat betreft zwemmen in zee, ja op Djerba zie ik dat wel in november maar daar is het ook altijd wat warmer.
Ik was er vorig jaar van eind november tot half dec en toen was het daar toch 'rond de 26 graden, alleen 's avonds koelt het wel wat af.
hey,
je wilt daar ook n btje uitgaan las k . Je moet er niet veel van verwachten. Hier heb je allemaal grote discotheken enzo maar daar valt t mee. Ik ben een keer in sousse uit geweest we zouden naar een discotheek gaan maar t was meer een cafe achtig iets. Ik denk dat dit dan meer een relax vakantie voor jullie zou worden… Maar het hangt er ook natuurlijk vanaf naar welke stad je gaat. Ik weet niet hoe t uitgaan in andere stadjes is .
Groetjes elise