Soort slaapzak in winter in Camp Catta?

Hallo Wendy en anderen,

In augustus verblijf ik tweemaal twee nachten in een tented camp. Een keer in camp Catta, een keer in camp Pirate. Nu begrijp ik dat het goed koud kan zijn in de nacht, maar moet ik echt een slaapzak mee die temperaturen tot nul graden kan hebben, of hebben ze in die kampen ook dekens zodat ik een gewone slaapzak mee kan nemen? Ik neem wel thermo ondergoed mee of is dat overdreven? Ik ben wel een koukleum.

Groet, Marjo

Hoi Marjo,

Camp Catta en Camp Pirate hebben ook bungalows en zijn geen safari tent lodges. Je kan er ook kamperen. Vraag dus even na wat ze voor je geregeld hebben.

Pirate camp is bij de oceaan en dar zal het niet koud zijn ook niet 's nachts.
Camp Catta is in de bergen en daar kan het inderdaad afkoelen tot 0 graden. Als je daar in een bungalow slaapt hebben ze extra dekens om je warm te houden.
Thermo ondergoed lijkt mij wat overdreven en neem dan dus een gewone slaapzak mee.

websites:

Fijne vakantie, Wendy

Hallo Wendy,

Echt jammer dat ik pas na het boeken bij SNP jou ben tegen gekomen op dit forum. Had ik mijn reis mogelijk anders gepland en me minder zorgen gemaakt. Dank je wel voor je zeer snelle en gedegen informatie. Ik krijg steeds meer zin in deze reis en laat zeker horen hoe het me bevallen is.

vriendelijke groet,
Marjo

Hoi marjo,

SNP is een gedegen organisatie en het komt vast allemaal goed. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Zij zouden jou met al deze informatie moeten kunnen voorzien, maar ik vind het altijd leuk om te helpen. Vraag maar raak als je nog meer vragen hebt.

Wendy