Songkran festival 2010/Thai new year

Op vrijdag 16 april 2010 vind er een Songkran festival plaats in Amsterdam.

Vrij entree:
Start 15.00 uur tot 03.00 uur.
Plaats:… Rhoneweg 12-14
1043 AH
Amsterdam.

cheer

lijkt mij wel leuk

ik zie dat dit op een industrie terrein is dus waarschijnlijk binnen met de kachel aan dus warm genoeg voor leuk water gevecht:vak02:

het zal wel een “droog” feestje zijn en zolang er singha en chang bier is hoor je mij niet klagen dat het te droog is :lol:

:chin:Is er ook iets bekend over bands etc? iedere geval ik houd het in de gaten
:thailand::cambodia:

Zover bekend via de flyer verkregen van Wat buddhavihara te Amsterdam.

Een goed doel lotto waarbij te winnen: ticket ASD/BKK, Louis Vuitton Tas, Gouden ketting etc.

Activiteiten: Thai Isaan dancing cheer en Lookthung Thai Lin Inter, cabaret show lol2 en freeway band, Thaise traditonele dingen en een kindershow.

Spijtig dat het zo ver is hé Jan!kan gezellig worden,vooral het thais bier en de thaisdance,ikzelf zie graag naar"tradionele dansen van Isan country" Er is een dance met bamboestokken die over elkaar worden geschoven terwijl ze hun voeten plaatsen,vind de muziek die ze daar bijspelen echt mooi.Als er iemand weet hoe die dans wordt genoemd?dit ff off topic gezegd.gegroet:georgessiam.

Iemand een idee of deze locatie met de bus vanuit Amsterdam-centrum te bereiken is? Als ik er geraak, zal het met de trein vanuit België zijn…

Deze link hieronder kan je gebruiken voor reisadvies.

http://www.9292ov.nl/ vul je als vertrek adres in Stationsplein 1, dat is het adres van het Centraalstation te Amsterdam.

Het is bij station Amsterdam-Sloterdijk en dan nog circa 5 minuutje’s lopen, dus zowel met trein als met bus bereikbaar.

:chin:Jan bedankt voor je info ik ga zeker of ik moet wat geld over houden dan ga ik weer naar (huis)Thailand anders zie je me in Amsterdam
het lijkt nu al gezelligcheer:THAILAND::cambodia:
ps die ticket lijkt me ook wel wat om te winnen!

Graag gedaan hoor.

Het zal vermoed ik plaatsvinden in het Rhone Congres en Partycenter aangezien deze op dat adres is gevestigd.

Ik hoop voor je dat je wat geld overhoudt want naar Thailand gaan is toch fijner, zo niet dan is dit een leuk alternatief voor een hopelijk gezellige avond met inderdaad kans op dat >>>ticket.

:chin:Het lijkt me zeker leuk omcheer te gaan dus het heb de datum al in mijn agenda gezet misschien zijn er meer forum leden die belangsteling hebben
laat het eens weten:THAILAND::cambodia:

Voor diegene welke in een andere regio wonen kunnen ook naar waalwijk.

Daar zal het plaatsvinden op zaterdag 10 april bij The buddharama tempel
Loeffstraat 26-28 5142 ER Waalwijk.

Helaas heb ik niet meer info dan dit omtrent festiviteiten.
:chin:

Begint om 10.00 uur t/m 18.00 uur

:chin:Nog een weekje mensen is er al iets meer bekend wat de plannen zijn van ons forum op deze dag
Groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia: