Neem een voorproefje op het veelzijdige Thailand en kom naar het **Thailand Grand Festival **in Amsterdam! Het Thailand Grand Festival wordt gehouden in Amsterdam, Beursplein op zaterdag 5 en **zondag 6 september **a.s! Het thema van dit weekend is “Colourful Thai Weekend Market”. Hier kunt u alle facetten van het prachtige Thailand proeven, beleven, ruiken en zien!
Naast algemene informatievoorziening van onder meer het Thais Verkeersbureau kunnen bezoekers namelijk ook kennismaken met oude Thaise ambachten, zoals het beschilderen van Thaise paraplu’s, maar ook worden er kookdemonstraties gegeven en typisch Thaise folklore dansen opgevoerd.
Het Thailand Grand Festival wordt georganiseerd door de Koninklijke Thaise Ambassade in samenwerking met de Thaise gemeenschap in Nederland en is gratis toegankelijk.
Graag tot ziens op zaterdag 5 of zondag 6 september op het Beursplein in Amsterdam tussen 11.00 - 20.00 uur! Voor meer informatie en bereikbaarheid klik hier.
:chin: shit,ik moet werken op 5-6 september,heel de maand nachtwerk!!! Ikhad er graag bijgeweest,Dave!!!Ik kan me niet permeteren om overdag een lekker biertje te drinken,omdat ik s’nachts een veiligsheid functie heb!!!(Belgishe spoorwegen)Ik hoop dat er nog eens een gelegenheid komt,om één Singha’tje te drinken met u;Dave!!!Shit het leven kan zo hard zijn* groetjes:georgessiam.:dag:
Zaterdag moet/ga ik helaas werken, maar zondag als ook het weer het toelaat zullen we denk ik wel even langs gaan, welliswaar zo tussen, ff uit:slapen:, 13.00 en 15.15 uur, daarna weer andere verplichtingen.
Voor degene die in Amsterdam woont: is het ver wandelen van het Centraal Station? Zo nee, dan word ik een spectator en dat is Latijn voor aanschouwer.
:chin:
Born and raised, als je het uit het station komt dan tref je eerst de chaos van de noord-zuid lijn aan, als je dan gewoon rechtdoor het Damrak op loopt waaraan je aan de rechterzijde allemaal winkels etc hebt, en aan de linkerzijde rondvaartboten, dan is het voor jou kiezen welke zijde je leuker vindt om te lopen, in ieder geval loop je zo een 500 meter rechtdoor en dan net tussen het beursgebouw(linkerzijde) en de Bijenkorf(linkerzijde) bevindt zich het beursplein.
Het deed mij dit jaar wat kleinschaliger overkomen, ondanks dat zet Thailand zichzelf weer mooi op de kaart.
Uiteraard weer lekkere dingen gegeten, de Singha & Chang maar achterwegen gelaten.
Al met al ben ik liever daar >>> maar het was weer een leuke promotie voor het land kunnen ze wel gebruiken.