Thailand Grandfestival 3 en 4 juli 2010 Amsterdam

Op 3 en 4 juli 2010 is er weer het jaarlijks terugkerende Thailand Grandfestival.

Zoals gebruikelijk vind het weer plaats aan het Beursplein te Amsterdam.

Onze evt Thailand-meeting is door alle ellende in Bangkok eigenlijk een beetje naar de achtergrond geschoven.
Echter kreeg ik net een PB van Fransjes of we tijdens het Thailand Grand Festival niet iets kunnen doen met het forum.

Wellicht een meeting daar met een koude Singha en een somtam ?

Lijkt me een tof plan, sowieso weet iedereen als het goed is onze hoofdstad te vinden!

:chin: zo als het er nu naar uitziet ga 3 juli ik naar Amsterdam :thailand::cambodia:

Dan zou het dus 3 juli moeten worden, tenzij Fransjes het niet ziet zitten om de ene dag in Amsterdam te zijn, en de andere dag te vertrekken naar Thailand.

:chin:is aan gepast groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

:chin:weet iemand misschien of er ook een programma is voor deze dagen en of hoe ik hier aan kom?
alvast bedankt
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Begint om 11.00 uur t/m 20.00 uur op beide dagen.

Zang & dans en eten & drinken veelal traditionele aangelegenheden, en natuurlijk promotie voor het land.

Nog animo onder de WW-leden voor een biertje en somtammetje ?

Ik zou graag komen - moet alleen even kijken of ik erbij kan zijn. Ben “hard” aan het sparen voor mijn zomervakantie, en ik neem aan dat zo’n dagje met al toch wel wat kost :paranoid:! Wie zal er nog meer zijn, ga jij sowieso Dave?!

Wij toch maar niet :frowning: Onverwachte kost gekregen, dus we zullen des te harder moeten sparen voor september…

Ik kom sowiezo even beurten aangezien ik toch uit de buurt kom…

Ik zou erg graag komen, maar het gaat hem morgen en overmorgen niet worden… :(. Wie gaat er (over)morgen wel naast Iyong?