:chin:Volgens mij is er begin 2-7-2011 en 3-7-2011 weer een Thailand grand festival in Amsterdam kan misschien iemand vertellen of er al mee info bekend is
groetjes Fransjes
![]()
![]()
dit is alles wat ik er over kan vinden
http://www.iamsterdam.com/nl/festivals/thailand-grand-festival/365361c9-9946-e9da-617c3373c53b9d99
Meestal het geijkte programma zang dans eten drinken promotie Thailand hopelijk hebben ze dit keer mooi weer vandaar dat ze het ook vervroegd hebben tav vorige jaren.
Ik ben er nog nooit geweest is dit wat? Het is op mijn verjaardag (02-07) dus zou wel een mooi cadeautje zijn voor mezelf hahaha
Het is wel leuk singha’tje drinken diverse etenswaren wat optredens is gelegen tussen de Bijenkorf en het beursgebouw.
Helaas moet ik het dit jaar laten schieten…vermoedelijk zit ik dan in het vliegtuig…ga naar een heeeeeeeeeeeel groot Thailand festival ![]()
Ja wrijf het er maar in, mijn tijd komt nog >>>
wrijf het er nog maar een keer in:mad:
haha nee hoor het is je gegund:cheer:
haha zelfde gedachte en timing
En uiteraard gegund.
Mijn vrouw sprak vandaag met een familie lid via FB en deze heeft een school opgestart en naarstig opzoek naar een leraar Engels, nu spreek ik diverse talen moet wel even het een en ander ophalen maar…dus aankomende vakantie maar even een gesprekje voeren kijken wat men te bieden heeft.
ik ging toch een paar weken eerder naar thailand als jij … lol2
Geen probleem, ik wacht gewoon op je ! Dat Singha’tje in Thailand komt er echt wel een keer van !
Nou in de tijd dat jij je gaat settelen ben ik in Bkk dus…
Haha je hebt groot gelijk!!
Wel ja ga jij ook nog ff lekker in Thailand wonen zeg eerst Dave en nou jij pfff wat doe ik verkeerd hahahaha nee geintje als je de kans krijgt zeker weten lekker die kans pakken!!!
Songkran 2012 Dave dan pakken samen een Singha in het mooie BKK:dag:
Is er ook iets bekend over Loy Kratong 2011 in NL? Vorig jaar was het ook in Alkmaar maar kan er nu nog niks over vinden.
Songkran is al geweest, misschien bedoel je Loy Kratong ?!
Oeps ja je hebt helemaal gelijk Jan hahaha wat stom van mij :wacko::drugged:
Gelukkig zijn mij mede forum leden wel wakker haha