Thailand festival te Amsterdam

Beste Thailand-reizigers,

Onderstaand bericht heb ik enige tijd geleden ook al bij het laatste Thailand reisnieuws gezet, maar wellicht dat niet iedereen dat gelezen heeft.
Daarom plaats ik dit bericht hier nogmaals:

**Thailand Festival te Amsterdam :thailand: **

Ter gelegenheid van het 60-jarig regeringsjubileum van de Thaise koning wordt door de Thaise Ambassade een festival georganiseerd op zaterdag **9 en zondag 10 september **op het Beursplein te Amsterdam. Het festival bestaat uit een zeer uitgebreid programma en is kosteloos te bezoeken.

Naast een tentoonstelling ter ere van Koning Bhumibol, worden tevens Thaise dans- en muziekvoorstellingen gegeven. Daarnaast zijn er vele demonstraties zoals Thai boksen. Bij de volop aanwezige Thaise eetkraampjes wordt zowel de populaire als authentieke Thaise keuken geserveerd. Op zaterdagavond komt de Thaise gemeenschap bijeen op het Beursplein voor het bijwonen van de ceremonie ter ere van de Thaise koning.
Tijdens deze twee dagen is Thai Airways aanwezig waar u terecht kunt voor de vluchtmogelijkheden naar/in Thailand. Bij het Thais Verkeersbureau kunt u terecht voor alle informatie/brochures over Thailand.

Openingstijden van het festival:
Zaterdag 9 september 11.00 - 20.00 uur
Zondag 10 september 11.00 - 19.00 uur

lijkt me zeer interesant zal er zeker gaan kijken groetjes fransjes

Ik ben van plan zaterdag te gaan ik hoop dan er een leuke dag van temaken!
Zijn er nog meer thailand reisforum lezers die dan gaan?
ik hoop op veel sanook (plezier)
groetjes Fransjes

Mijn vriendin en ik gaan zondag rond 11:30…kan ze gezellig wat landgenoten ontmoeten en weer eens even Thais spreken.
Ben erg benieuwd of het iets is !

Meer informatie is te vinden op de website van het Thais Verkeersbureau; klik op onderstaande link om direct op de juiste pagina te komen:

http://www.thaisverkeersbureau.nl/nieuws_thailand.asp?id=696

Ik ben er geweest zaterdag van 12tot15 uur was leuk op gezet en mij heimwee is weer toe genomen snel weer terug naar Thailand
bedankt organisatie.
Groetjes Fransjes

Ik ben vandaag een paar uurtjes geweest en vond het ook erg gezellig. Vrij klein, maar het Beursplein is nou eenmaal niet zo groot.
Was fijn om lekker originele Thaise papaya salade te eten met een Singha-biertje erbij.

Met de Thaise muziek op de achtergrond en de heerlijke temperatuur voelde je je net echt in Thailand…snel maar weer terug naar het Land van de Glimlach !!