Soms zou je willen dat het allemaal wat makkelijker was, soms zou je willen dat mensen je beter begrepen! Soms zou je willen dat het allemaal niet gebeurt was, soms ben je boos op jezelf dat die gedachten in je op komen. Soms wordt je blij van een telefoontje of een rinkel, soms ben je verdrietig omdat je even niks hoort! Soms ben je super blij, want je gaat naar je askim… soms ben je verdrietig, want je moet weer alleen terug. Soms soms soms zou je willen dat je maanden met je askim kon zijn, soms zou je willen dat je askim of familie dicht bij je was. Soms heb je even genoeg van alle verliefde stelletjes, soms ben jij er zelf een van… Soms zit je te kussen naar je camera en aan de andere kant zit je liefde,
***soms *is het zover dat je weer even echt mag kussen! Soms maak je je zorgen over de toekomst, soms zie je het helemaal zitten en ga je op zoek naar de ticket die jou bij je askim brengt! Soms gaat een liefde over… soms ook niet natuurlijk! Soms wil je het van de daken schreeuwen dat je van hem houdt soms doe je dat ook! Soms voel je, je alleen,
Maar altijd zijn hier meiden die luisteren naar je verhaal en je steunen!!!:kus:
wow mutlu…zit nu helemaal in tranen…vooral omdat ik nu mn familie weer vreselijk moet missen, en waar ik dus zit, ik altijd wel iemand moet missen…
echt mooi geschreven!
dames dank jullie wel voor de reacties, maar heb het ook echt een stuk voor jullie geschreven aangezien ik weet dat dit ons allemaal bezig houdt! Dat we allemaal die momenten kennen en ons allemaal wel eens zo voelen op feestjes en dingen je mist je wederhelft… je hebt hem, maar hij is er niet!
** Dus meiden volhouden en SOMS ben je weer even lekker bij elkaar! of dat nou bij je familie is of bij je askim Soms voel je je weer even heel!