Beste Djerba-fanaten
Zelf zijn we reeds meerdere malen op Djerba geweest maar nog niet in dit hotel. Wel Djerba Plaza (3x), Karthago (1x), Melia Palm Azur (1x)…
We willen nu wel telkens eens iets anders en vandaar de vraag.
Het zou (wel/nog?) een 5* hotel zijn…
Heeft iemand ervaringen ?? Alle info welkom.
Bedankt ! Yves
Hoi Yves,
Ik ken het hotel maar ben er zelf nog nooit geweest.
Ik zal het toch eens opnemen in mijn programma als ik daar weer ben, er wordt wel meer om gevraagd.
Ik heb je vraag nu op de Djerba Groep gezet, misschien dat iemand daar er is geweest.
Mocht dat zo zijn dan zet ik het antwoord hier ook wel even neer.
Groetjes,
Marianna
Hallo Yves,
Ook ik ken het hotel niet, maar hier wel het adres van de homepage met een virtueel bezoek !
http://www.sofitel.com/sofitel/fichehotel/…che_hotel.shtml
Groetjes,
Pittie
Hallo Yves,
Sofitel is werkelijk een prachtig hotel met een heel mooie entree.Op het terrein vind je o.a. internetcafé, disco en op het strand comfortabele strandbedden.Het is een mooi breed strand en het ziet er heel verzorgd uit.
Het hotel ligt aan het einde van een doodlopende straat en vlakbij vind je Fiesta Beach en er rechtegenover in de smalle straat ligt het kleine hotel Dar Taoufik.Goed wandelgebied.
In de buurt vind je o.a supermarkten,potterie,taxiphone en winkeltje met allehande souvenirs.Verder zijn er vlak om de hoek een pizzeria en een biergarten.deze liggen aan hotel Djerba Haroun.Verder ligt het Pasino op loopafstand.
Het Sofitel heeft een hele sjiek uitstraling.Heel aardig en beleefd personeel.Klasse!!Wij hebben er niet gelogeerd maar wel rondgeken omdat wij er vlak bij waren.En zelfs als niet gasten werden we met de nodige honeurs behandeld.
Ik denk dat je een goede keus maakt.
Zou je misschien verslag willen doen van je ervaringen met de andere hotels op de Djerbagroep??
Groetjes
Sonya
ik heb het nog even nagevraag aan de mensen die op Djerba wonen.
Het inderdaad een van de beste hotels op Djerba.
De kamers zijn mooi ingericht en alles is er netjes en schoon, zwembad en strand zijn eveneens uitstekend onderhouden
Het eten schijnt er fantastisch te zijn en een van de betere disco’s hoort ook bij het hotel, die ook bezocht wordt door de locals.
Zeer zeker geen verkeerde keus dus.
gr,
Marianna
Beste allemaal
van harte bedankt voor de reakties !
Hopelijk lukt het om een week of een 10 tal dagen te gaan (momenteel veel veranderingen op het werk) in september. Anders zal het voor november of voor volgend jaar zijn !
Voor de belgen onder de lezers… vanaf september begin ik met lessen Arabisch aan het pcvo te Gent (www.pcvo-gent.net). Wie weet kom ik er wel iemand tegen die ook op deze site zit… !
Groeten en tot volgende berichten !
Yves
Het is dus inderdaad voor volgend jaar geworden, maar op 3 september trekken we nu toch een weekje naar “ons” eilandje (én naar Sofitel).
Groetjes en verslag volgt !!!
Hoy,
Toeval of niet, ook ik heb een cursus arabisch gevolgd in Gent (donderdag), de resultaten waren zo goed dat ik in september aan een vervolg begin, en jij?
groetjes
't is niet waar he … aan de PCVO Henleykaai ? Ik ben ook gegaan tot november ongeveer en ook telkens donderdag. Dan door de verandering van job zat/zit ik wekelijks in het buitenland en vandaar ging het niet meer…
Maar vanaf september ga ik terug. Het eerste jaartje overdoen op maandag (dan ben ik toch voor 95% in België). Ben blij dat het voor jou goed is meegevallen, veel succes vanaf september, geniet van Djerba !
Groetjes
Yves
Hoy,
Je zal waarschijnlijk ook les van Jan Forrez gekregen hebben ![]()
Hij zal vanaf september enkel nog dinsdag les geven.
Veel succes en een prettige vakantie op Djerba, wij vertrekken 17 september naar Sofitel Palm Beach.
groetjes
Hey !
Inderdaad, de man met de toffe “smile” op z’n gezicht !!
Jammer dat’ie enkel nog dinsdag les gaat geven. 'k hoop dat de andere lesgever(ster) ook deze toffe aanpak zal hebben en ook met spreken en luisteren begint ipv met fusha.
Zien wat het wordt…
Alleszins voor jou/jullie ook een toffe vakantie gewenst en van zodra ik terug ben, schrijf ik hier zeker m’n ervaringen neer !
Groetjes
Yves