So let's start a adventure

Heya:).
Ik ben Joelle en ik ben 17 jaar ( word over precies een maand 18). Ik ben al vrij jong reislustig haha. Ik ga volgend jaar rond november voor het eerst alleen op reis ( naar Australië , Perth). Daar focus ik me dus eerst op en me
Opleiding afronden volgend jaar anders gaat het avontuur natuurlijk niet door. Ik wil er 3 maanden blijven en een vriend van me die zelf heel lang in Nederland heeft gewoond en al heel lang ken woont daar dus ik heb al een verblijfplaats:). Verder houd ik van tattoos , piercings , fotografie festivals concerten en natuurlijk reizen. Is er toevallig nog iemand anders die van plan is rond die tijd te gaan?.
Vragen stellen mag altijd haha
X~

Via Wereldwijzer app

Welkom op Wereldwijzer, Joelle! :slight_smile:

Spannend lijkt me, zo’n eerste reis alleen en dan al zo ver? Wel een mooi vooruitzicht in ieder geval.

Wellicht kun je een berichtje in het Australië Forum plaatsen om zo meer informatie en tips te vergaren voor je reis. Mocht je op zoek zijn naar iemand die rond dezelfde tijd vertrekt en waar je dus wellicht (een deel) mee wilt gaan samen reizen, dan kun je altijd een berichtje in het Reisgenoten Forum plaatsen.

Veel forumplezier en succes!