Hi, Ik ben Kathelijne!

Hi allemaal!
Ik ben Kathelijne, ik ben 20 jaar.
Ik ben net klaar met mijn studie business & Fashion en heb daarom een tussentjaartje nu. Ik ben van plan om lekker door Australiƫ en Nieuw Zeeland te reizen. Het lijkt me leuk om dit samen met een medereiziger te doen, of met een groepje.
Ik ben overal voor in dus LET ME KNOW :slight_smile:

Liefs,

Kathelijne

Hoi Kathelijne,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk op vakantie naar Australiƫ en Nieuw Zeeland,de Blue Mountains in New South Wales zijn een absolute must see en must do wanneer je in Australie bent!
Op negentig minuten rijden ten westen van Sydney ligt dit sensationele natuurgebied dat niet voor niets op de Werelderfgoedlijst staat.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Australiƫ Forum hier op wereldwijzer.
Ben je op zoek naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd terecht in het Reisgenoten Forum
plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Kathelijne !
groet,georgessiam.

Welkom! als je naar volgend jaar toevallig naar india nepal china of thailand gaat wil ik eventueel wel mee backpacken :stuck_out_tongue:

Dankje voor je reactie :slight_smile:
Is het dus een voorwaarde dat als ik volgend jaar naar een van die landen ga, jij mee gaat backpacken?:stuck_out_tongue:
Of begrijp ik je verkeerd haha.

Ik ga sowieso die kant op :stuck_out_tongue: dus jij kan dan eventueel met mij mee :wink: :stuck_out_tongue:

Ben je ook van plan om in Januari te vertrekken naar Austalie / Nieuw Zeeland? :biggrin:

als ik de staatsloterij winā€¦ Ja :stuck_out_tongue: anders geen saldo :stuck_out_tongue:

Hoi,
Ik ben ook van plan richting australie te gaan rond die Tijd.zit te denken om de nieuwjaars duik te doen van Australian backpackers.weet dat alleen nog niet zeker.

Als je een keer wilt kletsen hoor ik je wel.[emoji6]