hoi beste ondernemers/reizigers
zoals velen ben ik het saaie, gestresseerde routine leven beu in België.
Daarom zou ik er eens 1jaartje willen op uitgaan om veel bij te leren qua talen, nieuwe mensen leren kennen enz…Ik had gedacht sydney of Melbourne daar werken en/of studeren
Gewoon een andere levensstyl opnemen en leren en wie weet wat er verder van komt. Zo wil ik ook een beetje vanmezelf leren ontdekken dat ik nog niet ontdekt heb. Ik ben een levenslustige jongeman van 23 jaar heb mijn studies afgemaakt als programmeur computer gestuurde machines.
MAAR WAT NU??? Heb ondervonden dat het dat niet is wat ik eigenlijk wil doen ![]()
Dus beste mensen moesten er geïntresseerde mensen zijn om eventueel iets samen te ondernemen ofzo ALLES IS NOG BESPREEKBAAR
Je kunt me mailen en toevoegen op msn op: [EMAIL=“elmo_xxx@hotmail.com”]elmo_xxx@hotmail.com
Groetjes
ehj!
ik wil ook echt zooo ontzettend graag naar australie !!! Ik ben nog maar 18 jaartjes jong maar ik heb er al 7 jaar middelbare school opzitten en ik heb echt zoon behoefte aan een jaartje vrijheid! beetje werken beetje reizen beetje de wereld zien … fantastisch toch? ik ga waarschijnlijk augustus/september 2007 naar australie en jij??
groetjess astrid a.k.a ausie
Hey,
Ik ben een meisje van 23jaar. Ik heb nu 2 jaar gewerkt en gespaard om eens een sabbatjaar te nemen…
Ik zou graag in Juli 2007 vertrekken richting Australië en Nieuw-Zeeland.
Niet direct om te werken, maar vooral om de cultuur te leren kennen en veel mensen!
En, zijn jou plannen al wat gevorderd?
Graag hoor ik de verloop van je voorbereiding en mss. vertrekken we samen down under!
grtjs
hey
Ik heb nu mijn ouders zo ver gekregen dat ze met me meegaan naar een info dag van travel active ( 9 september in Utrecht ) . Daarna gaan we bekijken hoe we het financieel gaan regelen want ik wil optimaal genieten van mijn jaar down under dus heb gelijk het duurste ticket gekozen
. Mijn plan is om aug/sept 2007 te vertrekken en eerst 3 weken in thailand vrijwilligers werk te doen en dan door te reizen naar Australie. Ga jij ook met een organisatie? of zoekj je het zelf allemaal uit?
Hey Ausie,
Leuk voor jou dat je je ouders hebt kunnen overtuigen!!
Mss is dit ook een site voor jou: http://www.wep.org/site.php?lan=nl
Wat je ook kan doen is je inschrijven op www.couchsurfing.com. Dat is een site waar mensen van over de hele wereld zich kunnen inschrijven. Met de bedoeling om bij die mensen te blijven slapen (gratis of mits een kleine bijdrage). Dit is dan ook financieel heel voordelig!
Ik weet nog niet of ik met die bovenstaande organisatie ga werken, maar het is toch wel gemakkelijk om al je papieren te regelen…
Laat je mij iets weten hoe het was op die info-dag?
Onze vertrekdata komt wel ongeveer overeen! Ik zou ook halfweg 2007 vertrekken. Jammer genoeg is dan ginder winter, maar dat nemen we er wel bij!!!
Keep in touch
Ik ga met travel active als het goed is die regelen heel veel voor je zoals je visum en je sofi nummer is wel handig… En als het daartwinter is dan kunnen we toch gaan snowboarden
look on the bright side
Ik laat je ckr weten hoe het was op de info dag!
grtz