Goedenavond,
In augustus gaan wij, 2 volwassenen en een 13 jaar oud kind voor 3 weken naar Thailand.
Hebben een globaal plan,maar willen in ieder geval eindigen op een eilandje war gesnorkeld kan worden.
Dachten zelf aan Koh Tao. Heeft iemand een idee welke kant je dan het beste kan zitten? Is het noodzakeijk om van te voren te reserveren?
Zijn Koh Phangan of Koh Sumui ook geschikt om te snorkelen.
Hoor het graag,
gr, thijs
Hou er rekening mee dat ko Tao erg op duiken gericht is op koh phangan kan ook gesnorkeld worden.
Als je wil snorkelen zou ik voor Koh Chang gaan, voor mij tot hiertoe de mooiste plaats in Thailand om te snorkelen
je moet niks reserveren, er zijn winkeltjes genoeg waar je nen dagtrip ofzo kan boeken
Nunu
28 maart 2013 om 21:50
4
Ik had begrepen dat het in juli/augustus de regentijd is op Koh Chang en dat de zee dan erg gevaarlijk kan zijn. Zou snorkelen met een kind dan wel een goed idee zijn?
Daar heb ik geen id van, ik ben al twee keer in oktober geweest en toen was het prachtig
Op pukhet kan je mooi snorkelen.
Nunu
3 april 2013 om 19:15
7
Wij waren daar een keer in juli. Het regende behoorlijk veel en de zee was ruw en beslist niet geschikt om te snorkelen voor kids
Beste allemaal, bedankt voor de reactie, gaan waarschijnlijk toch voor Koh Phangan.
Iemand toevallig bekend met:
Baan Panburi Village of het Phangan Utopia Resort.
Gr, thijs
Phangan ben ik niet geweest maar is denk ik een goede keuze!