Hallo,
Na 28 oktober wens ik een avontuurlijke reis te ondernemen, voor zo’n goede week en half tot 2 weken. Heb helaas niet zo gek veel vakantiedagen op te nemen, maar ik moet dringend eens ontsnappen.
Gebieden die mijn voorkeur uitdragen
- Midden-Amerika (Mexico, Panama en andere met interessante koloniale geschiedenis), of Zuid-Amerika (Argentinië / Patagonië, Venezuela, Ecuador,… stukje Amazone erbij als mogelijk), de Caraïben
Toch ben ik ook te vinden voor:
- de Sahel, Jordanië, Israël, Egypte, Madagaskar,…
Ik heb bvb. bij NBBS.nl een leuke actieve trekking (5 of 8 dagen, naargelang wens) gevonden voor een haalbaar prijsje in Suriname (Kasikasima trekking). T’is 1 ideetje maar, maar het zou ongeveer het format kunnen zijn voor die trip.
** NOOT: ik sta zeker open voor andere concrete voorstellen.**
Maar zou het geweldig vinden om mensen te vinden mét ‘adventurous spirit’. Liefst iemand in de leeftijdcategorie 20-33.
Ik ga niet voor een pure “luilekker-liggen-en-zonnen” vakantie in een sterrenhotel, maar ik ga om te ontdekken, exploreren, cultuur… Dus active outdoor / touren is de doelstelling ! Alleen een geregelde douche en ‘gezond’ eten zijn de basisluxe die ik nodig heb.
Mocht er iemand zich geroepen voelen om ook te ontsnappen, geef dan als de bliksem een reactie. Eventueel kan ik voor de andere reisgezel deze reis nog enkele dajes verlengen tot 14 dagen bvb, maar dan moet ik dat snel weten).
Bedankt !
Nico