Hallo roel,
Het is zeker mogelijk haar te sms-en
surf naar de site www.surisms.com
en registreer je
ok doeg
reema
Dat antwoord is al een tijd geleden gegeven!! ( en idd werkt prima)
Nu een jaar later, weet iemand of er ook nog andere mogelijkheden zijn ondertussen. Ik krijg vanauit SR af en toe wel een sms die gewoon rechtstreeks vanaf de telefoon is verzonden , alleen ik kan nog steeds niet rechtstraaks sms-en
surisms werkt zoals gezegd prima maar ik zou liever een altervatief hebben (waarbij je niet van te voren al veel moet inkopen)
Iemand die nu wellicht meer weet?
Ik zou ook graag willen weten of er een ander alternatief is. Ik sms ook via surisms. Het is vervelend dat je internet moet hebben wil je een sms sturen.
voor sms-e met surisms hoef je iig geen internet steeds te hebben, alleen om aan te melden. Je kan ook rechtstreeks vanaf je telefoon. ( je begint je sms-je met het sr nummer en dan sms je het sms-je naar surisms) Zie de site
Maar net nadat ik weer surisms credits had gekocht probeerde ik te sms gewoon vanaf mijn gsm en dat lukt nu. Dus gewoon rechtstreeks naar het sr nummer. Super!!!
Helaas dus wel net van die dure surisms credits gekocht en niet meer nodig
Ik heb zelf in Suriname gezeten en het smssen van en naar nederland ging redelijk goed. Ik kreeg best veel smsjes aan op mijn surinaamse nummer. En het smssen naar nederland ging ook wel goed met mijn surinaamse nummer, soms was er een storing en dan ging het niet. maar ik sms nu nog af en toe nog naar Suriname met mijn nederlandse nummer en die komen ook gewoon aan…
groetjes Inge