Sms-en Turkije

ik zag dat dit begin mei al was gevraagd…maar waar kan je goedkoop sms-en naar turkije???
want toen stond er bij telfort voor maar 8 cent, en ik ben op die site gaan kijken maar daar staat dat je 45 cent betaald

ik wil nu dus even zekerheid :slight_smile: voordat ik wat anders ga aanschaffen, ik heb nu nog een abonnement, maar dat is echt waardeloos dan sms je zo snel…ik had in twee weken 54 euro verbelt, nouja smst :unsure: dat is best veel :stuck_out_tongue: vandaar dat ik over wil op prepaid

Kdenk (en dat denk ik dan ook) dat het per provider niet echt wat uitmaakt lijkt me… naar het buitenland smsen is altijd tussen de 40 en 50 eurocent… gewoon effe goed neuzen opt net of hopen dat hier iemand reageert die vaak naar Turkije smst!!!

xx Miran - LBE

ik heb telfort en betaal toch echt 8 cent, misschien is het vanaf het buitenland 45 cent?

ja dat zou heel goed kunnen…ok dan gaan er daarvoor :slight_smile:

Hoi

Ik heb orange en ik betaal het normale tarief wat ook in nl geldt namelijk 8 cent

wendie

PS dit is dan een smart 15 ietsje

wat ik zo vreemd vind, is dat als ik op de sites ga kijken van die providers er een heel ander bedrag staat dan jullie zeggen
dan geloof ik jullie wel hoor :slight_smile: maar informeren zij dan verkeerd ofzo… :rolleyes:

Ik betaal bij vodafone vanaf turkije naar Nederland 0,69 per min.
Dit kan niet uit mijn sms tegoed. :angry:

Ik heb een prepaid

Ik sms ook met telfort voor gewoon het tarief wat ik ook voor binnenlandse smsjes betaal, dus idd iets van 8 cent.
Ik heb een abonement en gewoon een smsbundel erbij. Hiermee kan je smsjes versturen OVERAL naartoe ter wereld. Serieus ELK buitenland!! Ik heb ook een vriend in Dubai wonen en zelfs de smsjes daarnaartoe vallen in mn sms bundel!!

Groetjes Rieneke

Keej dan, ik heb Orange (al bijna 4jaar) en ik betaal dus ECHT 45cent als ik naar het buitenland sms vanuit NEDERLAND naar TURKIJE!! En vanuit TURKIJE naar NEDERLAND betaal ik volgens mij nog meer!!! x

telfort en inderdaad gewoon 8 ct als ik naar turkije sms :smiley:

Hallo,

Ik heb een sms bundel van Orange abbonement en betaal hierdoor maar € 0.10 cent per sms!
Verstuur dan ook heel wat sms stuk goedkoper dan bellen!!

ik heb ook telfort en sms ook voor maar 8 cent naar turkije :smiley:

ik heb gewoon prepaid

Ik heb een abonement met een smsbindel van 30 smsjes…

van telfort? das ook handig, hoe heb je dat geregeld?

Ik heb telfort en dat is gewoon 8 cent per smsje… Vorig jaar was het 10 cent… en als je dan smsbundel deed, was het natuurlijk goedkoper… Daarna was het een tijdje dat het maar 4 of 5 cent was… maarja… dat is nu niet meer… :frowning:

ik sms voor 22cent naar Turkije.

Ik heb HI prepaid en ik betaal 29 cent naar Turkije toe, en 75 cent vanuit Turkije… Mooi genaaid. maar heb het er voor over!!!

Zijn er Belgen hier die goedkoper smssen naar Turkije?
Ik betaal namelijk zo een 45 cent per sms naar Turkije. Loopt wel erg op als je er een paar op een dag verstuurt, hehe…

Groetjes

jeetje dat is een hoop. kan je niet bij de telecomaanbieders gaan vergelijken?