ik heb een vraagje…
aangezien ik de nodige smsjes naar turkije verstuur hangt hier altijd een minder leuk prijskaartje aan…
weet iemand hoe ik goedkoop zou kunnen smsen…een andere provider of wat dan ook…
groetjes yvonne
ik heb ook vodafone maar let er eigelijk niet op hoeveel ik betaal…
zelf denk ik z’n 70 cent…??? zou dat kunnen…?
weet jij ook niet als een andere provider ofzo goedkoper is…of via internet of wat dan ook…???
groetjes yvonne
jeetje he, ik betaal via telfort gewoon net zoveel als ik binnen nederland sms, dus gewoon 8 cent ofzo voor een berichtje.
je kunt ook gewoon smsen via smscity.nl of bij lycos
Wohw dat is inderdaad een supergroot verschil…
met zo een internet bundels vind ik toch minder fijn smsen…
dus met prepaid telfort betaal je maar 8cent???
dan is bij mij de keuze dus al snel gemaakt…maandag naar de winkel rennen en een telfort simkaart aanschaffen…
thnx for the information nur!!!
Het gemiddelde wat je betaald voor een sms naar Turkije is zo n 30 cent…
Via Lycos of van die andere gratis sms toestanden kan je niet mee naar het buitenlaand smssen.
En met Telfort sms je xeker niet voor 8 cent naar Turkije , ik dacht ik zeg het maar even…
Ik hen namelijk Hi en betaal voor een sms naar Turkey 30 Cent.
succes gr Claire
ik had altijd vodafone, maar ben overgestapt op telfort omdat je daar dus wel zeker 8 cent per sms betaald. het bespaart mij heel veel beltegoed! en wanneer ik mijn beltegoed check na 1 sms is er echt maar 8 cent af!!
x zara
Ik bel naar Turkije (mobiel naar mobiel) met een Hoca kaart 127 min voor €10,- daar komen dan nog de inbel kosten bij (nr in Nederland) en ik sms met mijn eigen provider T-mobile voor 0,09 per sms zowel binnen als buiten Nederland.
Liefs Linda
Ik heb het even nagekeken en sms-en naar het buitenland (ieder land) is met Telfort toch echt maar 8 eurocent per berichtje hoor!! Dat scheelt toch wel een hele hoop met bv. 0.70 cent wat ik hierboven ergens gelezen heb!
Succes allemaal!!
Liefs, Aniek
ik zei dat ik 70 cent per berichtje betaalde maar dat klopt helemaal niet…
ik heb er op gelet en ik betaal 30cent per bericht…
ik ben me nog aan het bedenken als ik me een telfort simkaart koop…want ik wil vodafone gewoon houden omdat ik dat een fijne provider vind…
maar het is ook verwarrend als ik steeds met een ander nummer stuur naar hun en op mijn vodafone nummer de smsjes wil krijgen…
toch???
Originally posted by clairemichelle@08-05-2005, 10:51:01
** En met Telfort sms je xeker niet voor 8 cent naar Turkije , ik dacht ik zeg het maar even…
Ik hen namelijk Hi en betaal voor een sms naar Turkey 30 Cent.
succes gr Claire **
zeker wel 8 cent hoor. Ik heb het meerdere malen nagekeken op mijn mobiel. Gewoon vooraf even mijn beltegoed opvragen en daarna ook en er zat net als binnen nederland gewoon maar 8 cent verschil tussen het beltegoed. Ook op de site van telfort staat het volgens mij. En Telfort en Hi zijn 2 heel verschillende dingen
Ik heb een abonement van Telfort en ik heb een smsbundel. De smsjes naar het buitenland vallen bij mij gewoon binnen mn bundel… Dus ik betaal ook iets van 8 cent per smsje of dat nou naar NL is of naar Turkije of waar dan ook naartoe!!! Heel relaxed!
Groetjes Rieneke
ja precies, het is altijd 8 cent. trouwens bij de provider qick ook.
ik bel voor 5 cent per minuut naar turkije, dat is ook niet zo duur gelukkig!
5 cent per minuut?? waar was dat bij? dat is dan zeker wel van vast naar vast of niet??
Groetjes Rieneke
hey ja het is naar een vast nummer via 09001717… een tijdje geleden was het helemaal laag, in het weekend en na 00.00 uur was het maar 1 cent!
x zara
wow dat is echt goedkoop!!! Hebben ze ook acties van mobiel naar mobiel???
ik kijk vaak op www.televergelijk.nl, soms is het ook heel goedkoop naar mobiel!
x zara