Ja, ik zal eens gaan vragen, doe het nu al 5 jaar zo, dus alsk ik even denk, heb ik al een fortuin aan smsjes gestuurd terwijl het gewoon goedkoper kan !
groetjes xxx
Ja, ik zal eens gaan vragen, doe het nu al 5 jaar zo, dus alsk ik even denk, heb ik al een fortuin aan smsjes gestuurd terwijl het gewoon goedkoper kan !
groetjes xxx
Ik heb een Hi abonnement type 15(euro) en betaal net als een ander forumlid
0,22 per sms. Niet goedkoop als ik lees dat je al voor 8 eurocent kan sms-en.
Voorlopig zit ik nog een jaar vast aan het abonnement maar het is zeker de moeite waard als je veel sms’t om uit te gaan zoeken wie de goedkoopste is.
Ik heb orange abonnemt en ik had gevraagd in de winkel en die gast die daar werkte zei dat het 0.22 cent kost of kost het nou duurder als ik naar turkije sms. mijn reking zal wel hoog zijn naar dat gesms en gebel, turkse vriendjes zijn duur
:wub:
Hallo,
Ik had al een mobiel abonnement toen ik mijn turkse vriend leerde kennen. Het sms-en naar het buitenland valt buiten de sms-bundel en is best prijzig. Ik heb bij Telfort 'n sim-only kaart gekocht voor €10,- en hiervoor kreeg ik €15,- beltegoed. Het sms-en naar Turkije kost me nu maar €0,08. Ik wissel gewoon enige malen per dag de simkaart om, word ik ook nog eens niet gestoord door telefoontjes terwijl ik met mijn liefje aan het sms-en ben. Het is een beetje omslachtig, maar het is in ieder geval stukken goedkoper.
Groetjes
Ja idd…
Ik heb ook telfort en sms voor 8 cent naar Turkije…!!
Als ik het zo vergelijk met de andere is dit zeker wel het voordeligste…
Vorig jaar was het nog goedkoper… smsen voor 4 cent !!!
Dat was toen een actie ofzo… ( helaas is dat nu niet meer )
Groetjes Yoella…![]()
jeetje he, zit ik een beetje voor 0,55 ct te sms-en naar het buitenland, via een abonnement.
ik heb nog een oud toestel, ga ook zo’n sim vrij abonnement aanschaffen, kan ik voor 0,08 ct sms-en met mijn buitenlandse vrienden, ideaal.
super zeg, bedankt voor de tip!!!
aiaiii
ik zit nu net toch eventjes verder te zoeken op de site, en nu staan er toch andere tarieven. Die vent van de klantenservice zei: ja, alle sms is 8 cent ook naar buitenland, in buitenland en naar buitenlandse nummers, maar dit staat op de site over prepaid sms-en
Sms’en
Ook in het buitenland kun je sms-berichten versturen en ontvangen. Het versturen van een sms-bericht doe je op precies dezelfde manier als in Nederland. Sms-berichten die je vanuit het buitenland verstuurt worden van je beltegoed afgeschreven. Het tarief voor sms’en in het buitenland is 55 cent per bericht.
ook dit staat er verder nog vermeld over sms-en met prepaid:
Bij Telfort sms je voor slechts 8 cent per bericht.
.
[ol]<LI class=nummer>Voor bellen en sms´en in en naar het buitenland, naar servicenummers en andere commerciële nummers gelden andere tarieven.
[li]Voor datadiensten zoals sms, mms, GPRS, wap, fax en inbellen naar een internetprovider gelden andere tarieven.[/ol]ben erg benieuwd wat het dan kost om naar een turks nummer te sms-en, vond het al zooooo goedkoop[/li]
zijn er ervarings deskundigen?? kan me voorstellen dat als je 5 a 9 keer per dag sms-ed dat je het niet echt bijhoudt…maar toch. Wie wil voor me effe testen, anders koop ik zo’n ding voor niks.
echt erg, vind gewoon antwoord op mijn eigen vragen
laat maar:
Het volgende geld voor vanuit nl naar buitenland
tarieven voor bellen naar het buitenland zijn afhankelijk van de zone waarnaar je belt. En of je naar een vast of mobiel nummer belt.
West EuropaRest EuropaNoord-AmerikaRest van de wereldBellen naar vast€ 0,80€ 1,00€ 0,75€ 1,75Bellen naar mobiel *€ 1,00€ 1,20€ 0,75€ 1,75Sms-en€ 0,08€ 0,08€ 0,08€ 0,08Starttarief€ 0,07€ 0,07€ 0,07€ 0,07
*) indien je belt naar een Nederlandse mobiele telefoon die zich in het buitenland bevindt, word je afgerekend alsof je naar een mobiel nummer belt die zich in Nederland bevindt. Je betaalt dan dus het Nederlandse mobiel tarief. De rest van de kosten worden in rekening gebracht bij degene die zich in het buitenland bevindt.
West-Europa
Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot Brittannië, Griekenland, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland.
Rest Europa
Albanië, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Faroe eilanden, Groenland, Hongarjie, IJsland, Kroatië, Macedonië, Malta, Polen, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije.
en idd, sms vanuit turkije, naar nl nummers, denk ik dan, is echt € 0,55
ik ga me denk ik tog maar eens bednek of ik me niet ook een telford simkaartje ga kopen…sms nu vanaf vodafone en dat is 29 cent per bericht…ze zijn al iets goedkoper geworden want eerst smste ik voor 35 cent…maar dan nog…vergeleken met 8 cent is 29 cent heeeeel duur hahaha
ik ga morgen meteen eentje halen
uik stuur nu gemiddelt een sms of 4 a 6 per dag naar buitenlandse nummers
das meer dan € 3,00 extra
hoi
mijn moeder heeft kpn volgens mij
en die heeft toen ze in Turkije was voor ruim 150 euro verbeld en versmst…
(ze was met haar schoonmoeder en schoonzussen, mijn oma en tantes)
ik heb zelf vodafone en dat is ook best prijzig
ik weet niet hoeveel precies…
vanuit nederland naar Turkije smsen valt best mee
maar vanuit Turkije naar Nederland :S:S:S
aleen de eerste halve dag was ik al ruim 5 euro beltegoed kwijt ![]()
een vriendin van mij heeft een turkse simcard die ze meeneemt als ze naar Turkije gaat…
sorry ik maar kan je eigenlijk niet helpen
suc6 met je keuze ![]()
Vanaf een vast toestel in Nederland kan je 1 munuut naar Turkije bellen voor 6, 8 of 15 cent. Kijk maar eens op www.telegaranti.nl?lang=nl
Afrekenen per seconde. Als je het kort houdt kan een SMS daar niet tegenop.