Smartline Festival hotel Hurghada

Wij zijn van plan om in september naar dit hotel te gaan. Nu willen we ook wat gaan zien. Heeft iemand tips?
En hoe is het hotel en de kwaliteit van het eten? Dit wordt onze eerste keer naar Egypte. Ben zo benieuwd.
Groetjes
Linda :dag:

smart festival ? voor heen shedwan gardens als ik jullie was en het was de eerste keer dan zou ik verder kijken dan dit hotel !!!

voor al je vragen kun je ook hier terecht Nederlanders, Belgen en Egyptenaren met een liefde voor Egypte | Facebook nederlander en agyptenaren met een liefde voor egypte

Waarom zou ik verder moeten kijken, en waarnaar dan? Wat mankeert er aan dit hotel?

heel veel russen staat dit hotel om bekend daar om hebben ze de naam veranderd

Bedankt voor je antwoord. Wat is dan volgens jou een beter hotel?
Heb je verder nog tips wat waar we op moeten letten. Want ik weet niet of veel russen een nadeel is, nooit meegemaakt.

zijn vevelende gasten man elke dag bezopen gewoon asociale lui maar in de betere hotel zijn ze ook wel maar weinig maar en dat zijn dan russen die zich aan gepast hebben en veel met kinderen wij komen al jaaren in dana beach hurghada dat is helemaal een topper wij gaan 25 juni weer voor 3 weken maar ja ik ken jullie budget niet ?? maar ik kan je vertellen dat arke de betere hotels hebt !!