Voor het eerst naar Egypte met grotere kinderen, welk hotel?

Wij gaan al jaren naar Turkije maar toen kwam ik bij Egypte uit!

Wat wij (of liever gezegd de kinderen) zoeken is een hotel bij zee (of vlakbij) met glijbanen.

Aangezien wij daar nog nooit zijn geweest weet ik niet wat ik kan verwachten!

Eigenlijk lees ik niet veel positieve dingen en hoor ik dat iedereen voor iedere dienst die hij/zij verleent geld wilt enzo. Dat je ook bij het zwembad veel word lastiggevallen enzo.

Wie weet er een goed hotel waar ook meerdere nederlandse families komen? En zijn er verder nog dingen die ik wel/niet moet of kan doen?

Gaat er een nieuwe wereld voor ons open?

Weet je welke plaats in egypte je heen wil.
Sharm,of hurghada.

Ik kan in Hurghada Hotel beach albatros aanraden.Daar is nederlandstalige animatie.
En een goed hotel.

nee geen flauw idee
hoe zit het met de veiligheid als je buiten het hotel gaat, lees dat je behoorlijk word lastiggevallen, ben een leek wat egypte betreft. Ik wil graag staan en gaan waar ik wil!
dus alle advies is welkom

Om veiligheid hoef je je weinig zorgen te maken,er loopt veel toeristen politie.
En tja wat versta je onder lastig vallen,als je loopt langs de winkels,proberen ze je zeker naar binnen te krijgen,maar duidelijk nee,en gewoon doorlopen werkt het beste.Maar kan soms heel irritant zijn.
Lees dat je al vaker in turkeye bent geweest,dus van door zou je dat ook wel kennen.
Als je naar hurghada zal gaan,dan zitten de meeste hotel ongeveer 15 min bij de luchthaven vandaan.
Heb zelf geen ervaring over sharm,kan je daar dus niks over vertellen

Heel erg bedanktl voor je informatie, ik ga er nog eens goed over na denken!