Hallo ik ben Denise, ik woon in Egypte en kan jullie van alle informatie voorzien, verhuur van appartementen, trips, of andere vragen… laat het mij weten
Hoi Denise,
Kan je ook informatie geven over werken in Hurghada? Ik ben daar nu 2 x geweest en heb een relatie met een jongen daar vandaan. Ik wil daar begin volgend jaar heen gaan…
Ook willen we samen een huisje/appartement daar huren. Graag hoor ik van je wat je ervan weet.
Gr, L.B.
mail me even dan als je wilt denisje101179@hotmail.com
Hoi Denise ik ben meestal enkele weken bij mijn vriend in hurghada en zit vlak achter sheraton road in de buurt van Metro …kun je mij zeggen waar ik naar het strand kan gaan zonder dat ik gast van een hotel ben vanzelfsprekend wil ik betalen maar ik heb verschillende ervaringen opgedaan waar ze mij of echt veel geld vroegen of ik me absoluut niet op mijn gemak voelde… bedankt maria
Hoi Maria, ik ga zelf meestal naar het aquafun hotel voor 30 pond, betaal ik de handdoek man wat geld voor een goede stoel en het is voor mij vlakbij, sheraton road is lang, ik weet niet precies waar jij zit?ik zit zelf ook vlak achter deze straat, bij de metro…
maria, je kan ook naar dream beach gaan, dit is wat luxer goed eten! Prijs is volgens mij nu rond de 35 pond daar. Ik ga zelf altijd naar old vic, dit is daar naast, dit kost 25 pond is een wat rustiger strand, minder toeristen als bij dream beach, eten is wat minder dan dream beach maar ik voel me daar meer op mijn gemak, zeker omdat ik ook met een kleintje ben en de muziek bij dream beach wat te hard vind en de prijzen te hoog bij dream beach. Taxi vanaf sheraton road is ongeveer 5-10 pond.
ik ga daar ook soms heen is 40 pond om precies te zijn, maar vind het persoonlijk vervelend om steeds met de taxi te gaan… en bij aquafun is het open zee dus een lekkere wind, vind het op dreambeach altijd zo heet
ja dream beach ik ook niet meer mijn ding, old vic vind ik prettiger, bij aqau fun kom ik nooit omdat ik verblijf in mubarak 2 is old vic dichterbij! Old vic heeft ook open zee.
suusje werk of woon jij hier? zat te denken misschien kunnen we eens afspreken zo als lotgenoten onder elkaar :vak02:
nee helaas woon/werk ik daar niet, ben er wel regelmatig te vinden, nu net 2 daagjes weer terug in het koude vervelende saaie nederland. En kan pas over 11 weken weer 3 weken daarheen zit er op het moment serieus over na te denken om een tijd daar te gaan wonen en een kleinschalig kinderdagverblijf te beginnen, we zijn nu aan het uitzoeken hoe dat in zijn werk gaat. Wat doe jij in Hurghada?
mail me anders een keertje, kunnen we verder kletsen
Denisje101179@hotmail.com
hè bedankt voor de addressen zodra ik weer in Hurghada ben ga ik ze uitproberen…nou Denise ben zeker wel een beetje jaloers op je jij daar wonend in Hurghada niet alleen vanwege het klimaat maar vooral zoveel andere redenen…
Goeden middag Denise,
Ik heb samen met een vriendin vliegtickets (Amsterdam - Cairo) geboekt van 20 november 2011 tot 4 december 2011.
We hebben dit gedaan zonder een reisburo omdat wij denken dat het goedkoper is om terplaatse een hotel te boeken.
Achteraf denk ik of we daar wel goed aan hebben gedaan. We willen graag 3 a 4 dagen in Cairo verblijven om wat van de stad te zien en de pyramydes te bekijken. Kan jij ons een tip geven welk hotel we daar zouden kunnen nemen? De rest van de dagen willen we graag naar Hugharda in een hotel waar je zo in kan zonder vooraf te boeken. En hoe komen we in Hugharda en wat is het beste te regelen op het gebied van vervoer. Ik hoop dat je ons wat op weg kunt helpen alvast heel erg bedank voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Inez
Inez, zou je me eventjes willen mailen, in bovenstaande bericht is mijn mailadres terug te vinden
Hoi Denise,
Zijn er in toeristische plaatsen in Egypte, zoals Sharm el Sheik en Hurghada, oplichtingstrucs om toeristen te flessen? De echte toeristen-scams… Ik hoor het graag van je. Groet,
Lisette